focusonfitness

Dietdag 32: PT, härlig TRX & Middagsgäster.

Kategori:

Jaaaaa det är inte ens lönt att stressa upp sig längre ; ) Hur kan man ha så mycket att göra på så lite tid!? : )

Just nu känns det som om det är jag som är först till gymmet på morgonen och sist därifrån på kvällen - fast det inte är så. Den lediga tiden mitt på dagen existerar inte just nu ; )

Igår körde jag en sista tim med en PT klient som överraskade mig med en liten present som TACK för tiden hittills : ) OM jag blev glad - Ja hon hade tänkt på mig när hon såg den <3 Sååå himla gulligt.
Ni skämmer bort mig "rörd"
Ni skymtar den fina tavlan på bilden nedan!



Idag började jag dagen nere på gymmet kl 08.00 med PT klienter sen har dagen bara gått i ett : ) Blandad kompott av arbetsuppgifter, det blev lite mer förberedelser inför Tjejkvällen på Söndag än planerat : )).

Körde dessutom denna kurs sista och 10e TRX pass med tjejerna nere vid Ankdammen här i Skurup.
Ni var kanon idag tjejer - det har varit ett nöje att få träna er dessa veckor : ) Härligt att jag träffar er allihopa igen på någon av de kommande kurserna.



Nu ikväll hade vi trevligt middagsbesök av goa vänner och sedan de gick har jag packat väskan för morgondagens äventyr : ))) 3 PT klienter inne i Lund, lunch och jobb sen bär det av upp till Karlstad.
Ska coacha 2 tjejer "backstage" på SM i Athletic Fitness där uppe hela Lördagen! Ska bli riiiiiktigt roligt ; )


Kommentarer


Kommentera inlägget här: