focusonfitness

Dietdag 61-65: Skulle INTE kalla det tävlingsdiet!

Kategori:

Hejsan allihopa!
 
Det där med att hålla i bloggandet var varenda dag som egen företagare, dietande och fullbokad är inte lätt alls. På senaste har det nog också handlat en hel del om att jag inte haft så mycket att skriva om - inte gällande min egna träning och kost i alla fall.
 
Kosten har varit katastrof på senaste, ätit alldeles för lite och fått i mig alldeles för lite protein dessutom. Så jag skulle INTE kalla det för tävlingsdiet just nu. Vågen går fortfarande neråt men det känns som att det går väldigt sakta med tanke på att jag ska ner till ca 53 kg till Tävling.
 
Dagens Vikt: 59,5 kg
 
Det skulle innebära att jag på 6 veckor ska ner 6,5 kg - Gaaahhhh det känns tight faktiskt!
 
Det har varit en massa saker runt omkring mig som har bidragit till att fokuset kring tävlingen varit minimal på senaste. Jag var sjuk hur länge som helst och under September månad har det varit GALET mycket att göra jobbmässigt samt att det händer saker runt omkring mig heeela tiden som jag har prioriterat framför tävlingsfokuset, självklart är jobbet viktigast för mig!
 
Jag ser att jag tappat i muskelmassa - inte så konstigt när jag inte tränat på 4 veckor ju : /
Och de är iiinte så motiverande kan jag berätta - det känns faktiskt just nu som om jag bara borde skita i tävlingen...men ändå inte.
 
Unnade mig en Kanelbulle på Kanelbullens Dag i Lördags <3
 
 
har fått äran att köra Bootcamp med SKANSKAs personal inne i Malmö 2 ggr/veckan.
Ett riktigt härligt gäng på 22 pers som aldrig kört Bootcamp tidigare och de körde verkligen på ordentligt igår förmiddags, imorgon ses vi igen och tränar bort träningsvärken ; )))
 
 
TRX Outdoor Fitness RUNNING gruppen gav också ALLT igårkväll här i Skurup. Måndag v 43 när jag är tillbaka Välkomnar vi Laila till gruppen - Full grupp då, SKOJ : )).
 
 
Nästa vecka - alltså v 42 är alla träningar med mig inställda för då är jag i KENYA!
Yeeeaaahhhh KENYA...kan kanppt fatta det själv, har inte hunnit fundera över resan senaste veckorna och nu åker jag redan på Lördag - Sjukt ju!
En dröm att få åka iväg till Afrika i jobbärenden. Ska ner och reka inför vår Träningsresa som jag tillsammans med Pernilla Tell arrangerar i Februari 2015.
 
Jag lovar att försöka uppdatera er via blogg, instagram och facebook om hur det går där borta. Inte nog med utmaningar för denna dieten - utan nu åker vi till Kenya också ovanpå allt ; )) Hehe Jaja.
Vi får väl se efter hemkomst om det är lönt att satsa på tävling eller inte, jag kör på och gör mitt bästa tills dess!
 
Läs gärna mer om resan på hemsidan om vår resa: www.focusonfitness.se
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: