focusonfitness

Dietdag 50-60: Det har hänt en del.

Kategori:

Hejsan allihopa!

Dags för mig att uppdatera er alla om ALLT ; ) Det har gått hela 10 dagar sedan jag skrev sist och det har hänt sååå himla mycket under dessa 10 dagarna!

Tänkte att jag skulle ge er riktigt härlig läsning i helgen för som vanligt är klockan mycket just nu - ligger i sängen och bloggar. Har första PT klienten kl 07.00 imorgon inne i Lund så klockan ringer 05.00 imorgon bitti!

Men en liten snabb update får ni ju ha! Träningen går sådär - har endast kört 2 pass sedan min nystart efter förkylningen - känns ju sådär kul, saknar trycket i kroppen och längtar efter träningsrutin! September månad har varit heeeelt crazy verkligen : ) Det har varit något varje helg, nya kursstarter, nya PT klienter, nya samarbeten, Fitnesstävlingar och coaching och Träningseventsplanering!

Förra Söndagen den 28 September hade vi vårt första "TRÄNA FÖR LIVET" Event här i Skurup och det blev jättelyckat! Jag är jättenöjd - liten bild här nedan men mer uppdatering om det i helgen : ))



20 % av alla intäkterna gick till ett barnhem i Mlolongo utanför Nairobi i Kenya som min kära vän Julia har varit med och byggt upp från scratch! Julia var med på eventet och höll i den Västafrikanska dansen! Tanken är att detta eventet ska vara återkommande och att en viss summa alltid ska gå till välgörenhet!

Dieten har väl gått sådär - skulle inte kalla det för tävlingsdiet just nu. Det som pågått de senaste veckorna har mer varit slarv med maten. Men...vågen går neråt. Äntligen under 60 strecket....

Dagens Vikt: 59,4 kg.

Bilden är tagen tidigare i veckan.



Hoppas på att efter Söndag kunna lägga liiite större fokus på kost och träning än vad jag kunnat senaste månaden...OCH poseringsträning för sjutton - det behöver jag ju verkligen!

Imorgon är jag i Lund hela dagen, på Ryggcentrum med klient efter det och sen Träning & Posering med goa Jannie. Så efter imorgon kan ni nog räkna med lite formbilder ; )
Igår hann jag med en go lunch med Camilla i Vibban - det blev självklart Varmrökt Laxsallad på NIROMA's och extra getost till den - Mumma!



Mer NYTT: Har blivit erbjuden att jobba som TRX instruktör på Breeze Fitness i Ystad vilket känns otroligt smickrande - så hiiiimla roligt! Så just nu har jag 2 fasta pass/vecka.

Onsdagar 16.00-17.00
Torsdagar 18.00-19.00



...OCH ännu mera NYTT: Träningsresa till KENYA i Februari 2015. Anordnas av mig i samarbete med Pernilla Thell & Studio Andas. Så himla fräckt det kommer att bli. Läs mer på www.focusonfitness.se



Som sagt MASSOR att dela med mig av. Fortsätter i helgen godingar!
Trevlig helg på er allihopa
/Coach J



Kommentarer


Kommentera inlägget här: