focusonfitness

Träning i massor - Bildbomb från veckan som gått.

Kategori:

 
FUNCTIONAL BOOTCAMP Förra Lördagen.
 
ME, just ME <3
 
 
 
Egen RYGG Träning med Fokus på Chinsen <3
 
 
 
Jupp - blev Intervaller på Cykel efter styrketräningen - PUH vad min kondis måste bli bättre - efter det kunde man åka hem och lägga sig en stund igen ; )
 
Goa deltagare Fightas i linorna på Tisdagens TRX pass på WORLD CLASS Trelleborg.
 
 
 
I Torsdags var både jag och killen "lediga" samtidigt mitt på dagen så det blev en tur Norrut till Helsingborg och till Lödde för lite shopping till företaget och en god middag innan nästa jobb-block.
 
 
LUCY´s i Lödde - njaaaa helt ok mat. Mattias köttbit var bra men min kyckling var nog den billigaste filén de kunde få tag i - gummiaktig och vattnig - rekommenderas EJ : )
 
FUNCTIONAL BOOTCAMP nu i Lördags!
Grymma deltagare krigade runt sjön med glatt humör och kämparglöd.
 
 

Kommentarer

  • Therese säger:

    Hejsan. Fick ditt namn av en tjej på Hälsopunkten i Skurup. Hon sa att du jobbar som PT. Tänkte fråga vad det kostar. Har lite kilo och en mage jag vill bli av med. Och gärna bygga lite muskler :)
    Behöver hjälpen att komma igång.
    :)
    Tacksam för svar.
    Hälsningar Therese



    2014-03-20 | 09:45:11

Kommentera inlägget här: