focusonfitness

Rekordmånga Chins på Våffeldagen.

Kategori:

Tjenare allihopa!

Nyduschad nerkrupen i soffan, magen full med våfflor och nöjd med dagen tänkte jag att jag skulle skriva några rader till er ; )

Ryggträningen går bra! Trots alldeles för lite träning så går det framåt - det känns bra men tänk då om man kynnat träna ännu mer ; ))) Förra veckans Chins i bilder och dagens Ryggpass samt en del av dagens goda mat <3





Känner mig verkligen vätskig nu så det ska bli skönt att dieta litegrann. Just nu ligger jag på 63,8 kg och har legat där ganska stadigt sedan tävlingen i slutet av 2012. Men nu ska några kilo bort inför sommaren - Mr T hänger på - vi kör en liten sommarforms diet f.r.o.m 31 Mars. Ska bli spännande att experimentera lite utanför tävlingsdietandets riktlinjer : )

Följer ni mig på Instagram? Där är jag faktiskt ganska aktiv ; ) Kolla in:
"js_focusonfitness" el "fitnessjusse"

Älskar mitt jobb <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här: