focusonfitness

PIZZA & REKLAM

Kategori:

Tjenare allihopa!
 
Ja det är ju knappt lönt att skriva att det var ett tag sedan för som läsare så är du nog fullt medveten om det - ber om ursäkt för sega uppdateringar. Det är så mycket som händer nu så man hinner knappt med i svängarna!
 
Söndag idag och vädermässigt så har hela denna helgen varit heeeelt fantastisk här i SKÅNE. 10 grader varmt, vindstilla och vårkänslorna sprudlar överallt.
Då jag på senare tid kännt mig väldigt oinspirerad av att sitta hemma och jobba och "waistade" bort hela Lördagen åt massa "plock-jobb" (saker som oxå måste göras men ändå) istället för att göra det som skulle vara klart tills i veckan så bestämde jag mig för att RYMMA HEMIFRÅN idag (Söndag) och jobba någon annanstans.
 
Jag brukar göra så med mitt administrativa arbete ibland - sätta mig på ett fik någonstans där det bara är jag och jobbet som gäller : ) Det funkar - jag får alltid saker och ting gjort då!
Blev Västra hamnen idag - Espresso House var stängt så det fick bli en Pizzeria i en gränd längre bort. Hmmmm och lunchdax - inte alls bra - JAPP det blev en Pizza ; )
 
Innan parkeringen gick ut passade jag på att sätta mig i solen på trädäcket längs promenaden och njuta en stund.
 
 
 
 
 
Efter att ha jobbat hela eftermiddagen så var man måttligt sugen på att hitta på något utomhus, men med en sjukling till pojkvän och 15.00 mitt på dagen då alla andra redan har smidigt sina planer så fick jag nöja mig med mitt egna sällskap OCH mera jobb ; )
Ja varför inte förena nytta med "nöje" Jag ville vara ute och reklmen för företaget och Bootcampen skulle varit ute för längesen så det var bara att sätta på sig palterna och bege sig ut!
 
 
 
 
Efter 2 tim och 15 min PW med Reklamutdelning så är jag ganska mör i kroppen nu kan jag säga!
Efter ca 2 tim börjar min kropp protestera under promenad - höfterna börjar bli riktigt trötta och fotlederna vill inte längre heller - snacka om att det är något att träna upp - vet ju om att jag har svaga höfter men det blir så påtagligt under Powerwalks!
Men - hann med typ 1/10 av skurup gissar jag på - Alltid nåt!
Blev en Frukost-Middag som ni ser ovan innan jag begav mig - orkade inte laga någon mat idag. En kopp kaffe nu efter duschen och lite nedvarvning framför bloggen var inte fel. 
 
Någon träning har det inte blivit på några dagar nu - Imorgon såååå - AXLAR!
Dessutom ska min kära bil in på en "Extreme Make Over" Typ PIMP MY RIDE imorgon bitti hehe - ska bli riktigt spännande och se hur det blir. 
Såååå detta innebar ju att jag även fick dra iväg nu vid 21.00 för att tvätta bilen så att den är ren och fin imorgon. Första gången jag tvättar bilen själv i en sådan Gör-det-själv tvätt, brukar tvätta "För hand" På riktigt "För hand" ni vet med svamp och hink, men detta var ju helt okey som en slarv tvätt - blev ju knappast rent iaf ; )
 
Tänkte avsluta detta inlägget med en ELOGE till mina fantastiska Bootcamp Deltagare!
Det finns minsann ingenting som stopparer när det gäller tuffa övningar, läskiga utmaningar eller rent och skärt samarbete - Ni är helt fantastiska <3
Jag är så himla glad över att få vara er tränare och NÄ det finns inget bättre sätt att börja Lördagarna på än med er är ute på banan - Det sprutar energi ur öronen (och mjölksyra enligt Rasmus - hehe)!!
 
Ni är BÄST <3
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: