focusonfitness

Mallorca-Diet!

Kategori:

Japp nu är det dags igen : )
jag välkomnar faktiskt en ny diet med öppna armar som det känns just nu - GUD vad trött jag är på allt onyttigt som man lyckad trycka i sig när man inte har någon struktur och rutin på matvanorna - Bläääääää!
 
Så nu ikväll har vi räknat och haft oss och förberett matlådor inför morgondagen i alla fall. Vi börjar sakta men säkert men kalorimängden ska hållas. Mr T kommer också hänga med i svämgarna så det ska bli jättespännande och se hur hans kropp reagerar på en diet eftersom han bara testat halvt om halvt innan.
 
Så imorgonbitti blir det vågen och ett tag fram över kommer den att vara min bästa vän - hoppas jag i alla fall ; )
Vill ner 3-4 kg fett på 6 veckor - Det SKA gå : )
Har varit lite hemlig med min resa men jag har bokat en YOGA resa till Mallorca till den 8 Maj så då vill man ju vara bikinifin - DET är målet just nu OCH rensa ut sockret ur kroppen.
 
Sååå helgen har ju blivit mindre nyttig såklart.
Lite fika och grejer i Malmö igår under dagen och Party igårkväll ; )
 
 
 
 
Dricker kanske sprit 1 gång/halvåret, har aldrig varit en stordrickare eller storfestare - Lite för lite kanske ; ) men igår blev det några cider och några glas vin. Tyckte att jag lyckades hyfsat men min Outfit till slut ändå.
Vi var bjudna hem till Sami och Paula på Överraskningsfest för Samisen - KUL <3
 
 
Hittade en "Jump-suit" på ONLY - skitcool och huuuur nice som helst att festa i. Man kan äta hur mycket man vill och det känns som om man sitter i pyamas ; ) Problemet var ju att jag fick hitta kandidater till att knäppa utt nack-knappen för att kunna gå på toa : ) Haha All OFF - Chufffff.
 
Bjuder på en bild från stället på mallorca som jag ska till:
ÅHHHH LÄÄÄÄÄNGTAR massor.
 
 
Såååå för er som vill följa mig under min diet - Håll ett öga på bloggen - jag kommer att uppdatera er här om hur det går, hur jag gör och vad jag gör ; )
 
Även på Instagram kommer jag att dela med mig av min dietresa:
"fitnessjusse"
 
 

Kommentarer

  • Camilla säger:

    Spännande! Och snygg fest outfit.

    Jag stramar också upp nu även om inte med samma intensitet. Men alltid kul att läsa om någon som verkligen har koll på läget och vet hur det ska göras.

    Alltid kul med instagram. Du har en ny följare... :-)

    Svar: Härligt Camilla - men trots allt känner man sig egen kropp bäst - det viktigaste är att man vågar experimentera lite och inte har så bråttom ; ). Det kommer gå bra! Såg att du följer på Instagram - KUL : ) Njut av din dag/Josefine
    Josefine Sidnor

    2014-03-31 | 08:34:03
    Bloggadress: http://jagcamilla.wordpress.com
  • Sarah Sjöstedt säger:

    Ska bli kul att följa din resa! Heja heja! :D

    Svar: Vad roligt att du tycker det : ) japp heja heja heja!! Haha.
    Josefine Sidnor

    2014-03-31 | 20:39:34
    Bloggadress: http://ninjabob.blogg.se/

Kommentera inlägget här: