focusonfitness

Nyårsträning igår <3

Kategori:

Jobbade 08-12 på ACTIC i Veberöd - min ALLRA sista dag som gyminstruktör.
Efter 3.5 år i den branchen och på det företaget så tackar jag för mig gällande den biten - dags att gå vidare.
 
Trots Nyårsafton och trots att någon spydde i vasken precis innan stängning så fick jag äntligen till ett Ryggpass efter att ha plockat isär vattenlåset och tryckt i mig ett SNICKERS eftersom jag inte hunnit käka något då de 4 sista timmarna i gamet blev ganska hektiska ; ))
 
 
 
Biceps fick sig oxå en känga - dags för dem att börja arbeta igen - Varför inte göra det man är bra på liksom ; )
Har ju undvikit dem eftersom jag har ganska bra rmar och blir de för stora ser axlarna mindre ut om man tänker symetri och tävling, men JUST NU efter skada och sjukdom så måste jag få vara bra på nåt känner jag : ))
 
 
 
Grrrrrrrraaaaahhhh..... ; )
 
GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: