focusonfitness

Lets Kick some ASS ; )

Kategori:

Borde krupit ner under täcket redan men här sitter jag nu och klipper ihopa bilder från dagens träningspass tillsammans med Mr T : )

Jag körde Ben (el flamingospirorna som min PT klient brukar säga) hehe! Kändes gött - inga onda knän i alla fall ; )
Har haft en riktigt bra ledig dag idag, vi kom upp i tid, flyttstädat lägenhet, fixat med nya lägenheten o myst till det lite, hunnit träna, göra mat och blogga. Imorgon bitti väntar en morgon med 2 goa PT klienter och lite jobb hemma innan kvällsjobb i Trelleborg : ) Nu kör jag igång med TRXn på World Class igen.







Grabben är stark : ) De där trissarna är inte att leka med. Grymma dips med 15 kg hängandes.

Känns riktigt bra att vara på G igen. Step by Step så ska jag tillbaka till Djungel-Jusse ; ) Just nu känner jag mig som en räka i kroppen och sjukt mjuk.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: