focusonfitness

SuperSöndag.

Kategori:

OK då försöker vi igen - denna gången på datorn.
Lade mig ner i sängen igårkväll när jag kom hem och bloggade om dagen - genom appen i telefonen. Typ världens sämsta APP och plötsligt försvann allting - då hade jag bara en bild till att lägga upp från att vara klar med inlägget. Gaaaahhh - PUST - STONK och sura miner, MEN...jag gav mig på det igen....OCH det hände IGEN!!! 
Ja sen sket jag i det - jävla piss-app. TRåkigt när de funnits så länge och inte kan göra något bättre till mobilen.
 
I alla fall!
Hade en riktigt Super Söndag igår.
Började dagen med att åka iväg med Sabbe och vovvarna ut till Spillepengen i Malmö för att rasta både oss själva och djuren : ) Mysigt att komma ut - ALLTID mysigt.
 
 
 
Efter vårt lilla äventyr så begav vi oss iväg på ännu ett impulsivt oväntat äventyr till Vellinge.
Kanske ett möte som kommer förändra mitt liv en hel del de kommande åren ; ) Mer om det en annan dag ; ).
 
Sen eftermiddag hade vi bestämt träff med Sami och Paula på gymmet.
Jag och Paula körde ett grymt RYGGPASS ihop och det gick asbra med Chinsen - WOW.
Kan bero på att jag var tvungen att hålla benen böjda pga höjden på stången men...
8+6+5+5 st blev det minsann <3
 
 
 
 
Kvällen avslutade vi hemma hos dem med hemmagjorda lyxburgare i ciabatta bröd med ugnsbakade rotfrukter, invigning av deras bastu, en kall cider, Paulas goda kladdmuffins och ett mycket trevligt sällskap - en Perfekt Söndag helt enkelt ; )
 
 
 
 
 
Tack för en kanonkväll vänner <3
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: