focusonfitness

Functional Fitness - Grymt kul med Annelie!

Kategori:

Igår var det Måndag igen och jag var iväg på nya träningsäventyr! Lite demonstrativt så ser jag till att för det mesta vara ledig på Måndag DAG nu för tiden : ) mest eftersom Måndagarna förr sög musten ur mig då jag alltid var uppe 04.30 och jobbade 8 tim på gymmet, PT klienter på det och sen TRX kurs till 21.00 på kvällen. Så nu njuuuuter jag av mina Måndagar!

Var uppe hos Annelie i Helsingborg och körde ett riktigt lek-pass på hennes nya gym Funktional Fitness som riktar sig mest mot Cross-fit utövare och kampsport. Kul hade vi i alla fall. Lite vilsen ute på Cross-fit golvet bara ; )).



Släggan fick smaka på Jusse och Annelie lite ; )



Släden tog musten ur benen.



Sen testade vi en massa andra grejer oxå.


Men bäst på hela dagen var på väg till den Indiska restaurangen vi käkade lunch på. En maaaaaassa niiiiiinisar - i sten - Överallt - Så fiiina. Klappade på allihopa : ) Efter lunch då bjöd goa Annelie på kaffe och protein chokladbollar i sin nya lya!

Mumma!!!



TACK Functional Fitness för en Gratis provträning - grymt gym verkligen. Förutom Cross-fit delen så fanns det en maskinpark med Hammer Strenght maskiner : )) nice!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: