focusonfitness

Dietdag 5: Dietbak och Hemma-Fredag.

Kategori:

Tjenare allesammans!

"Vaknade" imorse vimmelkantig och trött. Vet inte om jag kan kalla det för att vakna när man knappt sovit något. Det var fullmåne igår och jag påverkas nåt sjukt av det. Rulla rulla rulla från sida till sida - Gaaahhh höll på att bli galen, inget var skönt!

Trots att det kändes som om man hade grus i ögonen när man åkte till jobb imorse så har dagen flutigt på bra : ) Hade förberett min första "Over night oats" i kylen så det blev den till frulle och rester till lunch, protteshake + äpple till mellis, vattenmelon o kaffe till mellis och riktig husmanskost till middag - På diet vis såklart... ; ) Vad gör man inte....haha!

Nu ikväll gav jag mig på atr baka Diet Moccarutor - fick en del recept av Annelie i Måndags och tror att just detta recept är Désirées från början (Get Fit Dessi ; )). Var tvungen att prova göra dem. Blev såååådär nöjd - skulle haft en mindre ugnsform så att smeten inte kunde flyta ut - de blev lite tunna, men goda : ).

Dagens Vikt: 65,1 kg



Idag hamnade jag på nästan 1900 kcal. Woops - liiiite för mycket faktiskt!! Planerat att ligga på 1800 Kcal nu i början! Körde dock Intervaller på Löpbandet idag efter Benpasset - Jisses hade glömt hur jobbigt det är ; ).

Kommentarer


Kommentera inlägget här: