focusonfitness

Dietdag 2: Matmeckar!

Kategori:

Todeloooo alla läsare!

Hoppas att ni haft en härlig Tisdag! Jag har haft det bra - saknar det fina vädret bara. Jag tänker inte tolerera att sommaren redan skulle vara slut!
Med maten går det bra - kommit upp i 1600 kcal idag och ingen huvudvärk, känns bra faktiskt!

Hunnit mecka ihop både lunch, middag och mat till morgondagens matlådor. Till lunch blev det Lax med stekt potatis och pestokräm och till middag blev det stekt kyckling med Matvetesallad med persika och lök - Mumma!
Massa kaffen med mjölk, protte drinkar och nu ikväll en god protte pudding med extra kakao SÅKLART ; ) Älskar kakao!!

Vikt idag: 65,7 kg



Efter lunch blev det ett Dips/Bröst/Triceps pass nere på gymmet. PB i Dips faktiskt: 16 st, 9 st och 6 st. Kryper snabbt ner i antal set efter set precis som chinsen men men det ska väl ta sig : )).
Sjukt att jag samlar på mig så mycket vätska som jag gör - nu så fort jag drar ner på kolhydraterna och sockret så släpper det : ) Känns gött faktiskt!



Fick invigt min nya kylväska och mina nya matlådor idag oxå! Och tusen tack till personalen på Restaurang Casablanca i Trelleborg som erbjöd mig att äta min matlåda hos dem under vårat kvällsmöte - Guld <3
Riktigt nöjd med mina nya kompisar nedan!



Än då länge ingen morgon PW - såååå segt att komma ut på morgonen - Usch!!

Natti natti på er så hörs vi imorgon!
Min ambition är som under förra dieten att blogga varje dag ; )).

Kommentarer


Kommentera inlägget här: