focusonfitness

Dietdag 18: Vilodag, Jobb och Bakning

Kategori:

Hejsan godingar!
 
Sitter för en gångs skull vid datorn och bloggar - klockan är inte så mycket som den brukar då jag slutar tidigt på Torsdagar, var hemma redan 18.45 : ) Eftersom killen jobbar natt så kan man ta allting i sin egen takt här hemma. Var ju tvungen att prova min nybakade MANDEL & MOROTSKAKA när jag kom hem så det blev en liten kvällsfika! Kom på att jag glömt att äta middag idag då lunchen blev sen så det blir till att göra en omelett med lite kyckling innan läggdags ; )).
 
Dagens Vikt: 63,9 kg (Nu går det neråt)
 
Denna dagen har verkligen bara gått i ett - Imorse var jag nere på gymmet och körde PT klinter, sedan hem och jobba var tanken men jag vet inte riktigt vad jag har gjort. Hmmm svarat på mail, Facebook, marknadsfört företaget och kommande kurser på sociala medier, sorterat papper och försökt att städa upp kontoret, bakat, förberett kvällens TRX pass - JAAA JO men det är ju en del trots allt.
Har jobb upp över öronen denna veckan och mycket som ska vara klart till Måndag - helst att det redan skulle vara klart. Mycket flyers och sådana grejer som ska pusslas ihop, en hemsida som ska fyllas i med härlig information (den publicerades natten till igår men är långt ifrån klar) och en blogg som ska uppdateras med både träning och recept.
In och kolla in HEMSIDAN och se vad ni tycker, gärna feedback på den oxå ; ))
 
www.focusonfitness.se
 
 
 
Fick detta meddelandet i en kommentar på bloggen här om dagen:
 
"Hej! 
Vi har uppmärksammat din blogg tack vare kvaliteten på dina goda recept. Jag jobbar för en sajt som heter Hittarecept.se och vi skulle bli jätteglada om du ville lägga till din blogg så att vi kan länka till den och skicka besökare till dig. 
Hittarecept.se är en sökmotor som samlar recept från de bästa svenska bloggarna och sajterna. Flera hundra bloggar har redan gått med och dragit nytta av den trafik vi skickar till deras sajter. 
För att gå med behöver du bara följa länken här: hittarecept.se/ga-med-i-matbloggstoppen 

Med vänlig hälsning, 
Emilie 
Hittarecept.se "
 
Det är ju lite roligt : ))
Är väl 1 av 1000 tals men kan det medföra fler läsare och inte kostar något så är det ju kanon.
 
 
Dagens MANDEL & MOROTSKAKA <3
 
 
Annars har det faktisktv varit en vilodag idag - tanken var att dra ner en sväng till gymmet och köra ett LEK-pass med lite Roddintervaller och känna lite på axeln i dipsen men NÄ det blev vila faktiskt. 
Har fortfarande ont i höger armbåge sedan de viktade Dipsen förra fredagen så Vänster AXEL och Höger ARMBÅGE tog lite stryk då - hmmmm vill ju inte skada mig precis.
 
NÄ nu ska jag uppdatera bloggen med receptet på Kyckling & Broccoli pajen så att min kära PT klient Sandra vet vad hon ska äta imorgon ; ))
 
CIAO!

Kommentarer

  • Sandra säger:

    Tack för receptet;)) nu vet jag vad jag ska laga. Kram på dig.

    2014-08-21 | 21:27:52

Kommentera inlägget här: