focusonfitness

Dietdag 16: Benpass med Paula & Mega shopping på Mmsports.

Kategori:

Gokväll gokväll kära läsare!

Ännu ett nästan nattligt inlägg - denna dagen har verkligen gått i ett. Det märks att sädongen börjar dra igång med planering inför hösten med TRX kurser, Bootcamp, PT klienter och Träningsresa! SKOJ! Denna hösten bjuder nog på en hel del gobitar ; ).

Imorse klev jag upp alldeles för sent (och NÄ än så länge inga morgon PWs presterade - Usch vad drygt det är att komma ur sängen på morgonen) Blev slarv med frukosten pga tidsbrist el snarare disciplinbrist ; ) - 2 Tortillabröd, ett med Leverpastej och ett med Kycklingpastrami + kaffe fick bli dagens frulle. Oops!

Men en Selfie i hallspegeln hanns med såklart ; ) Nu när fluffet på magen börjsr försvinna litegrann så vågar jag : ) Kan säga att jag aldrig i mitt liv skulle försöka mig på en sådan bild för 2 v sedan så visst har det hänt grejer!

Dagens Vikt: 64,1 kg



Var ledig i fm så började morgonen med ett Benpass med goa Paula - ska minsann få henne att älska Benpassen, just nu hatar hon dem ; ). Vi körde 1 bens pressar i Benpressen, Raka Marklyft & Bensparkar - helt färdiga!
Ni vet att jag lägger upp videos på Instagram väl. Hittar mig som "fitnessjusse".



Ok....det kommer bli en del formbilder på bloggen framöver ; ) blir alltid en gnutta stolt när jag känner mig så här mindre svullen!
Efter träning begav vi oss in till bästa Mmsports inne i Malmö och råshoppade allt möjligt kändes det som ; ) Mycket ptotein! Bästa tillskotten och sjukt nöjd med servicen - himla trevlig personal!



Innan hemfärd blev det lunch på "Mix & Eat" inne vid Kronprinsen : )). Mitt 1a besök n i liked it!!
Kaloriberäknade portioner - 340 Kcal nedan ; )



En riktigt bra dag helt enkelt! Kvällen har spenderats i Trelleborg med blivande samarbetspartner och PT klient <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här: