focusonfitness

Dietdag 15: Älskar mitt jobb och trivs på diet.

Kategori:

Japp då är det : ))
Det finns ingen gång som jag mår bättre än efter ett riktigt bra utomhuspass med taggade deltagare eller ett riktigt effektivt och bra PT pass med en klient!
Det ät tack vare er som jag ÄLSKAR mitt jobb och det jag dagligen vaknar till - Ni är bäst!

Dagens Vikt: 64,2 kg

Nu går det neråt igen : ) känns just nu som om vågen imorgon bitti kommer visa ytterligare lite mindre - legat på gränsen i intag idsg känner jag!
Dieten går bara bra - det känns skönt att inte vara löjligt strikt och det är HELT UNDERBART att slippa all stress från arbetsplatsen. När jag tänker tillbaka så fattar jag inte hur jag kunde lyckas under min förra diet - Jisses vad galet! Måste ju nästan berätta om det i nåt inlägg frsmöver - Crazy dazy ; ).

Idag har jag kört en vilodag - sen är det full rulle hela veckan! Börjar imorgon bitti redan då ett Benpass med Paula väntar samt ett besök i Mmsports butiken i Malmö - shoppingdax : )

Imorse när jag kom ner i bilen så låg drt en present i framsätet - spännande!!! Och hur gulligt var inte det - goa vännen! Mega tack gumman <3

Hur glad blir man inte för de där fina orden.... : ))



Nu ikväll körde vi ett TRX Outdoor Fitness RUNNING pass i Svsneholm! Deltagarna var fsntastiska och vi klarade oss undsn regnet ; )



Nä dax att släcka o lägga mobilen. Klockan är 00.41 och ändå har jsg inte gjort allt jag borde! Får jobba ikapp imorgon ; )
Hallen hemms börjar bli lite mysigare iaf. Några tavlor och en lampa gjorde mycket!!

Natti natti på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: