focusonfitness

Dietdag 11: Vilodag - Kockardag.

Kategori:

Gokväll/Gonatt allihopa!

Då var vi här igen 23.53 är klockan - inte så begåvat att lägga sig så sent när man ska upp kl 04.45 - Aja har ju bara mig själv att skylla!

Igår cyklade jag och Linda 6 mil totalt! Wooooa - såååå slut i rutan jag var sen på em - kändes som om jag hade feber och var verkligen helt slut på - Noll energi! Träningsvärken i Ben & Rumpa hade bsra blivit värre under dagen och efter de där timmarna på cykeln så blev man knappast mjukare : /. Men skoj var det och riktigt mysigt med lunch i Smygehuk!



Började ju gårdagen med PT klient och sedan ett Dips/Bröst/Axel pass med goa Paula nere på Hälsopunkten <3
Dipsen gick helt ok - 25 + 12 + 10st
Sedan köttade vi på med Axlarna med bla Militärpress och Dropset i Hantelflyes - det kan man kalla kräkmedel - Gaahhh!!!

Passade på i uppvärmningen att Rulla lite ljumskar på Foamrollern : )



Dagens Vikt: 64,2 kg (Yeeaahh neråt)

Idag har jag kört lite PT och haft min härliga TRX grupp här i Skurup nu ikväll, annars VILODAG...städardag...fixardag...få rätt på kontorets stök dag....KOCKARDAG! Har stått en massa i köket känns det som! Preppade Tacopajer och räknade på recept samt förberedde maten för kvällens lilla vardagsmysiga bjudning <3 Hade Sami o Paula över på middag och lite skitsnack!

Det var ett smart drag att vila från träning idag - j*klar vad spänd jag varit i nacken och ÄR : / Skitnacke! Men imorgon är det allvar igen: Dips & Poseringsträning med Jannie inne i Lund efter förmiddagens PT klienter - Ska bli riktigt roligt : )).





Kommentarer


Kommentera inlägget här: