focusonfitness

Dietdag 27 - En bästa vän.

Kategori:

Igårkväll kom bästa vännen över på balkongmys. Mr T var bortbjuden på grillkväll hos andra bekanta så vi fick en heeeeel kväll för oss själva, vi, hundarna och god mat!

Äta, Skratta, Prata minnen & framtid, Titta, Känna, Finnas, Hänga Jaaaaa allt sånt som man gör med en bästa vän.

Tänker ofta på hur bortskämd jag är som har en allra bästa vän!
Det är verkligen inte alla som får den möjligheten i livet...just att ha en BÄSTA vän <3

Någon som aldrig dömer mig utifrån mina handlingar eller prestationer utan någon som älskar mig för den jag är, för vad jag står för, för hur jag ser på livet och för de erfarenheter jag besitter - helt enkelt någon som jag alltid vill ha runtomkring mig - någon som jag mår som allra bäst med <3

Du är GULD värd i mitt liv gumman och mycket mer än så. Det går inte att beskriva med ord och som vi sa igår så kommer vi vara tillsammans längre än föralltid!!!!

ÄLSKAR DIG och tack för en Kanon mysig kväll igår!



<3


Kommentarer

  • Sabina säger:

    ÄLSKAR dig sååå mycket! ❤️❤️

    2014-04-27 | 17:58:01

Kommentera inlägget här: