focusonfitness

Dietdag 13 - Utflykt, Shopping & Pump i benen!

Kategori:

Eftersom det blev så lite av gårdagen så var jag tvungen att se till så att det blev en tillfredsställande Söndag istället! Jaaa förutom chokladet igår då såklart ; ).

61,9 kg Idag.
Känns bra i kroppen!

Började dagen med en rejäl sovmorgon vilket jag inte tänkt göra imorgon, men idag var det riktigt gott att ligga kvar u der täcket! Till min fördel vsr det inget superväder idag så man missade inget. Efter frukost bestämde jag mig för att åka iväg och köpa nya arbetsskor. Dämpningen i träningsskorna slits mycket av att man går och står i dem hela dagar på jobb så i detta hemmet är det verkligen en förbrukningsvara : ).

Det fick bli Helsingborg och Väla Centrum för har inte varit där sedan de byggt klart allt det nya! Kul oxå att åka någon annanstans.

Självklart åkte det ner 2 muffins i väskan till mellis. Bestämde mig för att detta skulle vara veckans "ätardag" kanske ska kalla det "unnardag" istället ; ) Planerad lunch/middag på Väla och sedan hem och köra Ben.



Lyxade till gröten imorse med en klick Äpple/Kanel Kesella - gillar den, men den är fet OCH söt så man får bruka med måtta - hmmmm säger jag som just nu sitter och trycker resten av burken i sängen i skrivande stund ; ) hehe aja "Unnardag" var det ju.

Hittade alldeles för mycket kul inne på Väla - men som vanligt blev det en bunt arbetskläder/träningskläder - Nu är jag redo föe våren <3
Positivt överraskad över att TEAM SPORTIA säljer BETTER BODIES kläder, tydligen den enda Sportkedjan i landet som har fått OK på att vara återförsäljare - cred till det!



Käkade på "Lilla Italien" på foodcourten innan jag åkte hem.
Det blev ett Intensivt 30 min Benpass på gymmet när jag kom hem till Skurup - j*klar vilken pump jag fick i benen - sjuuuukt det var längesedan jag var så skakis ; ) Körde bara 4 set Utfall i Smith maskinen, liggande lårcurl och benspark - heeeelt slut! Kommer nog kännas imorgon!



Det börjar verkligen kännas på kroppen att några kilon är väck - för 2 v sedan kan jag ju erkänna att jag aldrig hade lagt ut bilder som nedan på bloggen - det var jag alldeles för svullen och obekväm för men nu börjar jag få tillbaka min midja - det könns riktigt bra!

#SELFIEs#



Och med det säger jag godnatt till er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: