focusonfitness

Dietdag 11 - En annorlunda Torsdag.

Kategori:

Inga PT klienter inne i Lund nu ikväll så tro det eller ej men udag har jag haft en ledig kväll : ) Känns riktigt gött faktiskt! Dock fastnade vi i planering av lägenheten här hemma nu ikväll så något Axelpass blev inte av : / färdigslarvat med träningen nu...i helgen är det allvar igen. Känner mig bättre i halsen så det var nog ingen förkylning - Nice!

Vågen stod på 62,9 kg imorse - samma vikt som igår så det känns bra!

Dagens mat och dagens matkorg på Coop. Känns gött att handla på diet - folk i kön måste ju tro att man är ett fanatiskt hälsofreak när rödbetsblasten väller över kanterna ; ) Vilken tur att jag köpte 2 chokkad oxå - hehe! Tänkte göra egna bars nu i helgen!

Frukost: Blev faktiskt 2 Fröknäcke som jag gjort tidigare så ingen aning hur mycket de innehåller men det blev ost på dem, 1 ägg med kaviar och kaffe.

Fika: På gymmet imorse blev det en Proteindrink och 1 Snickersboll - T fick en efter styrkepasset, innan intervallpasset...hos henne gick de hem i alla fall ; )
201 kcal

Lunch: Potatis och Korma köttfärs som igår (inte så finkänslig på variation - det ska smaka bra och det ska underlätta min vardag : )
605 kcal

Mellis: On the road - Faktiskt ett Nutrilettbar : /
236 kcal

Middag: Kycklingwok Sweet Chili med Ris. 150g ris & 250g wok.
365 kcal



Vi var uppe i Ekeby och letade utemöbler till balkongen men plötslig insåg vi att vår stooora balkong är ganska liten. Hittade inget. Men fyndade supersnygg köksklocka och en vacker liten statyett i min smak <3

Skoj att vara lite ledig och komma iväg en sväng - kör mig var som helst bara jag får åka någonstans - Älskar att vara på väg...



Kommentarer


Kommentera inlägget här: