focusonfitness

Mysig Måndag igår.

Kategori:

Härligt när man hinner med det där lilla extra på vardagarna!
Igår fick maten dröja på kvällen - istället blev det en väldigt lugn promenad i Häckeberga skogen.
 
ÅHH Såååå fint det var att gå där i eftermiddags solen <3
Dock var jag heeeeelt död i kroppen när jag kom hem, mådde illa och orkade knappt sitta upp vid köksbordet så goe Mr T fick fixa maten medans jag vilade : / Tror INTE att kroppen är helt Fit 4 Fight ännu... : ((
Tur att man har så go pojkvän <3
 
Bjuder på lite vardags inspiration till ett hälsosammare liv vänner ; )
Njut av det som finns runt omkring er så foooort ni får chansen - ta ingenting för givet.
 
 
Hittade en supergrön mossig glänta och var bara tvungen att inta Yoga position ; ) Hehe försökte på bilden "tänka igång" min Biceps men NÄ det gick inte : ((
 
 
Trollskog
 
 
 
 
 
 
 
 
Mega vackert att vandra runt här när solen var på väg ner!
Vi måååste hit med vovvarna Sabbis <3
 
Så som sagt fortfarande ingen träning för mig, försöker att "vila" mig frisk från denna hemska förkylning som satt sig på stämbanden : ( Hoppas på att kunna dra igång med egen träning nästa vecka - känner mig mega svullen just nu och är super taggad att komma igång igen : ))
 
Tur att jag har världens bästa jobb och får umgås med träningsgalna människor hela dagarna och njuta av andras "horn i pannan" så länge : ))

Kommentarer


Kommentera inlägget här: