focusonfitness

Hög reps och sura miner.

Kategori:

Ett lite försenat inlägg men nu när man är hemma och är sjuk så har man ju tid att skriva : )
 
Har insett att det är dags för mig att gå ner och köra Hög reps i min styrketräning. Då kroppen protesterar på alla vis just nu med både nackspärr, onda knän och onda fötter så känns det inte rätt att pressa den med tunga vikter.
Eller jag KAN helt enkelt INTE pressa den för jag slutar ju när det gör ont eller inte funkar rent tekniskt : /
Trist men så är det - tror att min kropp behöver detta, ska försöka kombinera det med mer rörlighetsträning och om jag får tid över skulle jag ÄLSKA att hinna gå på Yoga!
 
Så här road är Jusse på gymmet när det mesas med vikterna ; ))
 
 
Men åh andra sidan så är man så häääääääär road när man fått på sin egen Logga på bilen - COOLT!
Tusen tack till M som fixat med detta och till Mr T som lagt tid och energi att sätta på dem : ))
Är så glad för alla goa människor som jag har omkring mig, ibland vet man inte ens om att de är där!
 
 
Personlig Tränare på VÄG!
 
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    :)

    2013-09-24 | 08:14:27

Kommentera inlägget här: