focusonfitness

En sen kväll - MAT & TRÄNING.

Kategori:

Toooooodelooooo allihopa!
 
Idag på jobb blev det ofrivillig dietmat : ) Killen som gjort matlåda : /
 
 
I väntan på att köttet ska möra till sig i grytan så passar jag på att blogga litegrann : )
Nej dietmat är det verkligen inte men gott lär det bli!
Nötbitar, charlottenlökar, morötter, sockerärtor, champinjoner, örter, grädde, oxfond, soja och lite andra kryddisar.
Mmm hmmmm KÖTTGRYTA is coming up.
 
 
Slutade 18.00 idag men gav mig F*n på att jag skulle hinna göra mat OCH träna idag ändå - hade ju kvällen "ledig" för en gångs skull - men hmmm kanske inte köttgryta var det allra bästa alternativet ; )) Tar ju en stund.
AJA killen fick åka akut till Växjö för att laga flygplan så jag har ju hela kvällen för mig själv - så jag tänkte faktiskt inta gymmet efter stängning idag och lattja runt - DELTS idag - Axlarna ska sviiida!
 
Blev ganska paff på ICA idag då jag hittade dessa böckerna!
 
 
Det är så sjuuuuukt löjligt vad folk kan hitta på saker för att tjäna pengar.
5:2 dieten handlar om att 2 dagar i veckan endast äta 500 kcal : / Och äta sitt vanliga dags intag av kcal de andra dagarna - alltså att ligga under sitt normala kcal intag/vecka - INGET konstigt alls. Klart att man går ner i vikt då : ) Ligg lite under varje dag istället - det går lika bra : ))
Gå inte på detta tramset - hitta en balans i vardagen istället!
Under dessa 500 kcal dagarna ska du helst inte träna då det inte finns någon energi för musklerna att åtgå, inte för hjärnan heller för den delen. KASST ju : /.
 
Imorgon är min första Onsdag utan mitt 8 tim arbetspass på Actic som instruktör - alltså första veckan denna veckan som kommer bli annorlunda - har tagit vissa beslut gällande jobbet och förändringarna börjar arta sig. Genom detta hoppas jag att ha mindre ont i fötterna och knäna : )
Blir PT i Trellehulla imorgon bitti sen träning på World Class och em njuder på PT race i Skurup och Bootcamp START för September gänget : ) Yeah - ball dag!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: