focusonfitness

En ledig helg!

Kategori:

 
SÅJA då börjar vi om igen - JÄVLA SKIT APP rent ut sagt, med tanke på hur många det är som använder sig av Blogg.se så är det fan dags att de ser till att uppdatera sin app. Varannan gång jag väljer at använda den at blogga med så hinner man skriva 3 stycken och lägga in några bilder sen försvinner skitet : (((( Grrrrrr ARG!
 
I alla fall - tänkte berätta om min helg som inte alls blev lika inspirerande längre men bjuder på lite bilder!
Har för en gångs skull varit ledig både Lördag och Söndag : ) Endast Bootcamp på Lördagen, men det är ganska gött at börja helgen med en gäng pepp utmanare faktiskt.
 
 
På kvällen var vi faktiskt bortbjudna på 25 års fest - herregud man vet ju knappt hur man för sig bland folk i sådana sammanhang längre ; ) Tur att det var ett lätt gäng. Men trots god mat och Världens godaste Chokladkaka så är en banan ett måste i väskan när man är bortbjuden - man vet ju aldrig hur dags maten serveras ; )
 
Crazy Banana!
 
 
 
Söndagen bestod av tid tillsammans med familjen <3
Tro det eller ej men hamnade på Lövestad marknad : ) Första marknaden denna sommaren absolut inte den största men hittade en av marknadsfavoriterna i alla fall ; )
 
LANGOS.
 
 
 
 
TRÄNING då!
Jo då det blev ett pass i Söndags - trots trötta ben och allmän slö kropp så asade jag mig till gymmet. Känner under ledigheten när kroppen slappnar av att den behöver vila - den är inte alls "Fit for fight". Somnade ett par ggr i bilen och har varit allmänt kraftlös hela helgen.
 
Men - ett litet mesigt Axelpass med tillhörande Kardio på Crossen i 20 min mest för att piggna till lite. KLART att man blir PIGGARE av träningen - men det finns en gräns för hur trött man får vara i kroppen innan et pass tycker jag med tanke på skaderisken exempelvis.
Men men - det gick BRA ; )))) Körde bla en rotationsövning som min käre Massageterapeut har rekommenderat mig att köra för rörligheten i ryggen.
 
Blev sugen nu på att prata mål och motivation men har inte mycket mer tid att skriva nu.
Blir en annan gång : ))
Kämpa på med er träning och ge inte upp när det är som tyngst!!!!
 
CIAO!!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: