focusonfitness

En härlig ledig helg och några bra dagar!

Kategori:

Lite blogg abstinens kan jag nog erkänna : )
Haha andra gången jag skriver idag - men ligger efter känner jag - hinner ju inte dela med mig av allt som händer. Har ju dock varit hemma och varit sjuk nu både Måndag och Tisdag från jobb så har haft lite tid över - sovit för det mesta för att bli av med förkylning och feber men det verkar segt : /.
 
Trots detta har det varit ett par bra dagar. 
I Söndags blev det middag ute och Bio tillsammans med min goa vän Jonna : ) 
Alltid lika mysigt att ses.
 
"Chill Out" i Malmö - riktigt god Sushi!
 
 
Jonnisens var dock godare än mina - fick tag i ugnsbakad sushi - helt okey men de råa faller mig mer i smak.
 
 
På bio blev det "Snabba Cash 3" den var riktigt bra.
 
 
Nu i dagarna har jag bara varit hemma och försökt skölja bort min förkylning med mitt importerade Kenyanska Kericho Chai te och italiensk honung : ) Hoppas på det bästa och sover på saken. 
 
 
Det är ganska myyyyys här hemma med ner rullade persienner och mina små lampor - passar på att njuta litegrann av timmarna hemma, under täcket och framför TV:n faktiskt : )) De framför burken är inte många, man inser ganska snabbt varför man aldrig sitter där ; ))
 
 
Nu ikväll plingade jag faktiskt en gammal kompis från gymnasiet, så jag fick komma ut lite : )
Jätteroligt att få träffa henne - vissa vänner kommer man alltid veta att de finns där så kvittar det om det gått månader eller år sedan man sågs ; )
Tillsammans med dagens funderingar om vad LYCKA innebär så passade det sig ganska bra.
 
Med liiiite mer tid för mig själv (dock sjuk de senaste 2 dagarna) och lite mer ledighet (nu när jag faktiskt är ledig på helgerna ; ) och utrymme för att träffa nära och kära känner jag att jag långsamt börjar hitta tillbaka till mig själv - livsglada energiska lugna Jusse : )
 
Natti natti på er allihopa!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: