focusonfitness

Ruuuumpa & lite Ben ; )

Kategori:

Tjenis svenis allihopa!
 
Lill Lördag idag!
Jag har alltid undrat hur många det egentligen är som firar eller över huvud taget bryr sig om det är lill Lördag eller ej ; )) Haha det låter alltid så nice när de nämner det på radion tex, men det är ju som vilken dag i veckan som helst : ( Fredag är väl ändå den allra bästa veckodagen. Man vet att man jobbat hårt hela veckan och äntligen har man en ledig helg framför sig fullsmockat med massa kul grejer att hitta på ; )
 
Idag hade jag huvudet kvar på kudden väldigt mycket för länge så det enda jag gjort idag är att käkat, tränat och jobbat lite faktiskt - Jupp som egen företagare så får man jobba lite på semestern oxå ; ) Har ju en massa anmälningar som trillar in på mailen till både November Bootcampen och TRX kurserna som jag drar igång nu i November - SKOJ!
 
Körde Ben idag tillsammans med Mr T - han gjorde minsann personbästa i Lutande Benpress.
300 kg bara sådär - BAAAAM 3 reps - Bra jobbat finis <3
 
 
 
 
Jag körde inte lika tungt med mina kyllingaben - blev 150kg som mest men 15 reps på det ; )
 
 
 
 
Nu är det allvar med kost tillskotten igen - slarvat med proteinet sista tiden och vitaminerna har jag väl i stort sett bara brukat allvar med undet dieten ; ) Men nu är jag på G - så Multivitaminer och Mineraler samt extra Magnesium på morgonen och Proteindrink efter träning är ett MÅSTE.
Väx MUSKLER väx!!!
 
 
Jag bjuder på toffsen ; ))
Nä nu ska jag börja med middagen så att man kan komma ut i regnet nån gång - gör en sista insats och delar ut mina TRX flyers i hopp om 3 nya utmanare så att jag kan köra ytterligare 1 kurs i November. Som tur är får jag sällskap av goe <3 Sen ska det packas och förberedas inför morgondagens roadtrip upp till Stockholm och Gävle : )
 
På återseende <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: