focusonfitness

Fixar-Söndag.

Kategori:

Då var det Söndag igen och ugnen går varm här hemma just nu, eller okey
-tog just ut min hemmagjorda musli : )
 
Idag inleddes dagen med Bootcamp med 5 tappra utmanare - härligt väder att träna i, 13 grader och ingen blåst - perfekt. Som vanligt var de superduktiga där ute.
Åkte iväg för att kolla på en lada som vi eventuellt blivit erbjudna att avända för framtida träingar så att vi har ljus. Såg riktigt bra ut faktiskt - vi får se vart det leder : )
 
 
 
Det blev Storstan för mig och Mr T igen idag - lite ärenden på Emporia.
EGO Bild i trappen är ett måste ; ))
 
 
Usch det har blivit alldeles för mycket mat ute nu senaste tiden - men allt för att spara tid nu för tiden.
Absolut ingen ursäkt då jag vet att jag planerat dåligt men det gottgör jag nu ikväll genom att förbereda inför veckan ordentligt. Sen förtjänar man en lunch ute när man är borta hela dagen tycker jag ; )
 
Det blev kinesiskt för min del - Dumplings ; ) Mumma.
 
 
Slemmigt men mättande : P
 
 
Mr T köpte 2 par riiiktigt snygga G-Star jeans idag och jag shoppade trosor och en superskön ljusrosa L.O.G.G långärmad tröja ; )
Nog om det - hehe.
 
Väl hemma så har jag nog stått vid spisen sedan vi kom hem - JA och fått lite administrativt företags tjohejsan gjort på datorn oxå såklart - Multitasking.
 
Rotfruktsgratäng, Fröknäcke, Musli & Kycklingspett.
 
Xtra spett som mellanmål i veckan.
 
 
1 veckas Frökncäcke ranson - Frukost
 
 
 
Hemmagjord Musli till min Turkiska yogurt - Frukost/Mellanmål
 
 
Efter att ha tagit ut Muslin ur ugnen doftar heeeela lägenheten av kanel - mmmmmm.
 
 
REDO för veckan som kommer och morgondagens Måndag : )
Nu ska jag mysa lite med min kära pojkvän innan läggdags - skulle varit nerstoppad under täcket för längesen.
 
Såååå roligt att se allas uppdateringar från SM i BodyFitness - det har ju gått denna helgen som varit.
Kan inget annat än att bli sugen på att tävla igen - ovanpå allt så skickar min klient bilder på sig själv i tävlingsbikini och ser så j*vla BRA ut - Gaaaahhh jag vill oxå.
Ska bli såååå roligt att coacha både henne och Jess backstage på årets tävlingar - Längtar.
 
Önskar er en superhärlig vecka : )
Min SISTA innan planerad semstser - wiiiiieeeeeee!!!!!
Natti natti.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: