focusonfitness

Get fit for KENYA <3

Kategori:

Hej hopp alla glada påskfirare!
 
Japp mitt nya mål med start imorgon bitti:
 
"Get fit for Kenya"
 
3 kg ska bort på 3 veckor : )) Tror ni att jag klarar det?
Innebär superstrikt mat, kardio efter varje styrkepass och tunga bra styrkepass dessutom.
 
Så idag har jag flummat lite med maten - dagen började bra med en riktigt bra frukost i alla fall.
 
 
Hallonsmoothie av Hallon, lite turkisk yogurt, mild apelsinjuice och banan : )
 
 
Suttit hemma och jobbat med träningsprogram under dagen men var tvungen att bege mig ut på en PW i det fina vädret så det bar iväg ner och runt Svaneholmssjön - bland alla tossiga konst-fantaster.
 
 
Om den där jäkla isen bara kunde smälta någon gång oxå : /
 
Hemma blev det en enkel lunch då jag inte planerat för någon träning idag - träningsvärk i heeela kroppen så det kändes som om vila var det den behövde. Omelett med kalkon, paprika, lök o tomat toppad med lite turkisk yogurt och swwet chili sås : ) YUM!
 
 
Litta jobb till och sedan var det dags att slänga på sig cevila kläder för att bege sig in till Malmö o träffa en gammal kompis - Husse Tuss - KUL det var ett bra tag sedan. Men GUD man märker när man har perioder då man jobbar alldeles för mycket. Står i garderoben en halvtimme, på toan en halvtimme och framför spegeln en halv timme och ändå ser man likadan ut som man gör på jobb när man väl ger sig av : /
OK - jag hade jeans på mig faktiskt - som satt åt rejält : ( Köpte dem 3 månader in på dieten då jag ansåg att det var den vikten jag hade då som var min drömvikt.
 
 
 
Det blev Kycklingtallrik till middag med mycket trevligt sällskap. Senare en kaffe på det till analyserande av diverse Kenyanska och Tanzanianska musikvideor : )) Hehe kul med nån som gillar samma. Lite häng i soffan bara - inte ofta Jusse klarar av att BARA slappa.
 
Blir mörkt senare nu efter att vi ställt om klockan - underbart!
Hem för att fixa i ordning maten inför de kommande 2 dagarna på jobb. Proteinrika smoothies och ris till mina kyllinglådor - tillbaka till rutinerna och det är NU : )
 
 
Lägg märke till min fiiiina tekanna på spisen - hehe såå söööööööt <3
 
Känns alltid bra när man hinner fylla kylen med nyttigheter.
En Mango smoothie och en Hallonsmoothie - delar de båda på 2 tillfällen - upp piggande mellis.
 
 
Sååååååå nu vet ni alla mitt nya MÅL - alltså 3kg på 3 veckor : ) Följ mig här på bloggen vet ja : )
Lovar att uppdatera er lite oftare nu under dessa veckorna - även sen under min semester och mitt runt tränande på Nairobis alla gym <3
 
Invägning imorgon bitti - Gaaaahhhhhh!
NATTI!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: