focusonfitness

En Helg & En Måndag <3

Kategori:

Lite sen uppdatering sen helgen tänkte jag tillsammans med idag "Måndag"
 
Det var superfint väder i helgen som var så det blev en del utomhusaktiviteter ; ) PW 7km tillsammans med goa Jonna i Ystad i Lördags i Sandskogen och lunch på det.
Ett viktigt jobbrelaterat möte i Trelleborg som gick jättebra ; ) Och Styrkepass tillsammans med Jess på kvällen  på Energicenter i Vellinge, med tillhörande Melodifestivalmys hemma hos henne efterråt <3
 
 
Det blev ett lågintensivt Ryggpass - blev snarare tröttare i käkarna ; ) Ett tag sedan vi sågs jue - då måste man babbla en massa oxå så vi sa det att nästa gång blir det lunch eller fika innan träningen.
 
1 arms Pull down i CC
Sittande Rodd i CC med V handtag
Chins (haha 4st - orkade inga fler)
Stående Hantelrodd
Kryssdrag baksida i CC
Flyes i TRX
Rodd i TRX (minimalt antal då jag var heeeelt slut efter hantelrodden)
 
Bilder från passet.
 
Lite Rygg finns det kvar i alla fall - med tillhörande vätska under huden ; )
 
 
Brukar köra Hantelrodden stående på bänk men testade denna varianten idag - försöker hitta "min" bästa fotställning men det går inte så bra : )) Haha.
 
 
Sexigt med gult linnr, oranga strumpor och benvärmare - man kanske föddes under fel årtionde ; )
 
 
 
Söndag slängde jag på mig Mjukiskläderna styrde bilen mot Hörby tidig morgon för att äta frukost med en go vän och ladda inför en promenix i underbara solen : ) Och det blev det minsann - 1 tim o 20 min i det fina vädret mitt ute på landet - hur underbart som helst och i mycket gott sällskap : ))
 
 
(bjuder på en osminkad, nyvaken jag)
 
På eftermiddagen var jag nere på Hälsopunkten och körde igenom ett nytt styrkepass med en PT kund.
 
Handling inför kvällen och veckan en snabbis på ICA och lite administrativt på kvällen.
Detta hamnade i min matkasse idag:
 
 
Tänkte köra lite Rotfruktslåda i veckan faktiskt.
Kesellan använder jag till mina smoorthies såklart eller bara som de är om jag inte hinner mixa ihop nåt gott.
 
Jaaaaaaaa - Mååååååndag idag.
Jobbat, jobbat och jobbat och spånat på affärsidéer ;)
Köpt nya skor idag <3 Dämpningen var heeeelt borta i de gamla -.säkert en bidragande orsak till mina just nu dåliga knän. Det blev samma - NIKE FREE fast en uppdaterad färg och INTE ROSA - Wiiiiieeeeee!!!!!
 
 
Ingen träning idag tyvärr då jobbet fick gå före - men imorgon är det dags - AXLAR : )
Ha det gott allihopa och njut av er vecka och kommande Vårsol <3
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: