focusonfitness

Catching up - Furuvikstöserna var ju här 12-14 Juli <3

Kategori:

 
På fredagen var vi ute och käkade på kvällen här i Skurup på SARA´s såklart : ))
Sen blev det en kväll hemma med massa snack om allt och inget - catchade upp lite eftersom det var ett bra tag sedan vi träffades. På lördagen blev det en Road-trip till Österlen - Lunch på Skillinge hamnkrog och sedan en visit upp till Ale-Stenar : )) Mös en stund med fin utsikt och diskuterade Svenska kyrken - haha hur kom vi in på det egentligen.
 
 
Solen sken me det blåste ganska kraftigt vid kanten.
Biiiiiiceps biiiild ; )
 
 
 
 
Innan vi åkte hem blev det go glass i Beddingestrand.
 
 
Söndagen var inte lika fin så vi spenderade faktiskt hela dagen inne på EMPORIA!
Lunch på Vapiano och lite shopping - jag o Nattis fyndade skor för 99kr/paret - hehe REA is the shit.
Jag köpte även en skitcool blå fake skinnjacka : ))
 
 
 
 
Mina finingar <3
 
Detta var skitkul - Ellie stannade plötsligt upp : )) Med stooora ögon tittade hon mot sittplatserna. Haha jag fattade direkt - jag trodde oxå att tjejen där låg halvt naken : P
 
 
Billig go lunch på VAPIANO <3
 
 
 
 
 
 
 
 
TACK till mina fina tjejer för en superbra helg - första gången på länge som jag faktiskt var ledig 2 dagar i rad oxå - hade bara Bootcampen på Lördag fm sen var det HELG på riktigt.
Betyder GULD att ni tar er tid att komma ner ska ni veta.
 
Saknar er alltid och kommer alltid drömma om art avståndet mellan oss var mindre.
MEGA KRAM.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: