focusonfitness

Välkommet 2013 - Avgiftning Kolhydrater.

Kategori:

Gott nytt år på er allihopa igen och God Fortsättning <3
 
 
Dags att testa nya WHEY Banan/Choklad från bästa MMSports - Body Science.
 
Hoppas ert år har börjat bra : ) 1 Januari idag och för min del är det uppdrag - Kolhydratsavgiftning : ))
Med detta menar jag självklart inte att kolhydrater är farliga eller giftiga utan från och med idag kommer jag ta bort alla de dåliga kolhydraterna från min dagliga kost och minska ner även på de bra då jag ätit alldeles för stora mängder sedan tävlingen ; )
 
Jag kommer inte äta några kolisar på morgonen om jag inte ska träna direkt där efter - så kolisarna kommer jag lägga i den måltiden som jag stoppar i mig innan träning. 
 
Dagens mat i bilder.
 
Frukost - 250g lättkesella med Hallon/Mango och kokosflingor. 
 
 
Vatten att dricka till detta och dagens "piller" : ))
Vitamin, Minelraler och Omega 3.
 
 
Lunch - Lax i ugn med honung & Cashewnöts-kross med Rårivna potatis, sallad och en klick guacamole.
 
 
1. Pensla laxfiléerna med acacia honung, krossa nötterna och strö dem över laxen.
In i mitten av ugnen på 175 grader i 35 min.
 
 
2. Skala och Riv potatisen (10-12st medelstora) under tiden - blanda samman den rivna potatisen med salt, vitpeppar och 1 ägg i en bunke.
 
 
3. När laxe är klar så ta ut den och sätt den under folie medan du brer ut potatisen på ett bakplåtspapper på en stor ugnsplåt - in i ugnen på 210 grader i ca 30-40 min.
 
Mumma <3
 
Delade potatisen i 12 bitar och tog 2 st bitar till min portion med 1 laxfilé.
 
 
 
ÅRETS FÖRSTA TRÄNINGSPASS - Tillägnat mina AXLAR <3
Satsar på ett bredare 2013 ; )
 
BCAA under passet såkart - måste sätta det i rutin på riktigt nu - inte råd med spill av muskelbygge ; ))
 
 
Push Press - en ny Favorit ; )) Monster!!!
 
 
Njutbart till 50 Cents ljuva stämma : ))
 
 
 
 
Push press
Stående Hantelflyes
Hantelflyes sittandes för baksida
Flyes i Cable Cross
 
Sit ups med viktskiva i lutande bänk (Bonus på magen där : )
 
Vassleprotein efter passet.
Hemma blev det Middag - Kycklingsallad med Kvarg/sweet chili dip & Cashew nötter.
 
 
En BRA matdag helt enkelt : ))
Känns genast bättre i magen - inte alls lika orolig - inte lika äckligt mätt - känns bra.
 
Nu innan läggdags blir det en drink Caseinprotein el kanske t.o.m lite "Fluff"
 
BACK TO NORMAL : ))
 
God Fort
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: