focusonfitness

Mitt 2013 - Tävling eller EJ?

Kategori:

Tänkte att jag äntligen skulle uppdatera er angående mina tankar och känslor kring det nya året.
Tävlingsplaner eller ej. Resor. Jobb etc.
 
Har ni satt upp några MÅL för ert 2013 än?
Kommentera gärna inlägget och dela med er av det goda : ))
 
Efter många OM och MEN så har jag bestämt mig angående mina satsningar 2013. 
Var supersugen på att köra BodyFitness i BMR tävlinge som äger rum den 6 April i Malmö - nära och bra, hade fått mer scenvana och hade tänkt köra en smidigare kortare intensivare diet på 2 månader som skulle vara rolig att prova, men form-mässigt hinner jag ju inte bli bättre tills dess då man inte lägger på sig någon muskelmassa på så kort tid - och med så här mycket att göra på jobbade, träningspass som inte hinns med och en frys som är tom på matlådor så övervägde jag beslutet : ) NEJ det blir inget BMR - nästa år kanske ; )
 
Men kommer helt klarft vara en av de avundsjuka tävlingssugna i publiken.
 
 
Första gången denna tävlingen hålls i Malmö - COOLT. Det är grymma grabbar som står för planeringen så jag tror att den kommer vara hur grym som helst.
Kom och titta vet jag? : )
 
Tanken var att tävla den 6 April och söka semester i samband med detta och några dagar efter tävlingsdagen sätta mig på ett flyg till KENYA och stanna några veckor. Lite fundersam nu hur jag ska lägga upp det.
 
Men ett besök på min Favorit-kontinent är ett faktum detta året.
 
 
KENYA 2009 - Du är saknad min kära vän <3
 
 
KONGO 2008 <3 Underbaraste! Dagisfröken Josefine : )) haha.
 
 
KENYA 2006 : ) Med min fina Malaika.
 
Japp så en resa ska det bli - frågan är bara vart och när och vad syftet med resan blir : )
 
Men...tävling då - SJÄLVKLART ska jag fortsätta att satsa : ) 
Har bestämt mig för att köra SM i Oktober istället - större, hårdare och graciösare på scenen.
 
 
(hittade ingen ny bild - det kommer väl)
 
Fram till Oktober har jag ju verkligen chans att förbättra ALLT - det kommer bli grymt : ) Eftersom det är om ett bra tag så kommer man även hinna samla ihop ett par slantar till att köpa en ny tävlingsbikini för : )
Jag hat redan den i hvudet hur den ska se ut - KUL!!!
Tänk vad skönt att få dieta på sommaren, slippa frysa och man kan grilla huuuuuuur mycket som helst. Man mår bättre i skallen av ljuset och träningen går alltid galant då jag får fler timar av ljus/dygn.
 
Så det känns som helt rätt beslut.
 
Sen skulle jag faktiskt vilja delata i BICEPSBATTLE på Fitnessfestivalen ; ) Men ska coacha då så vi får väl se hur det blir : ) Hade varit en kul grej bara - nånting ska väl bulorna vara bra för ; )
 
Pga av kommande diet i början av Juni så tror jag ändå att eventuell resa kommer ligga i April - tänkte försöka jobba under tiden - en Hälsoresa helt enkelt : ) Kommer då försöka uppdatera bloggen regelbundet så attni kan hänga med mig på mina äventyr : )
 
Fram tills dess så kommer jag jobba jobba och jobba.
Jag har ju äntligen fått lite rullning i mitt egna företag som Personlig Tränare och kommer fortsätta sätta fart på det nu under våren - så håll ögon och öron öppna för Nya Erbjudanden - ni har väl GILLAt min Facebooksida?
 
 
Hemsidan är under konstruktion men kommer publiceras inom kort.
Spännande!
 
Dröm inte bara om allt det där du vill göra - GÖR DET - Livet väntar inte på dig det är upp till dig att se till att hinna med allt det där häftiga där ute ; ))
 
Mitt 2013.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: