focusonfitness

Jusse-Dag <3

Kategori:

Ja  minsann - idag är det en riktig Jusse- Dag!!
Man behöver dagar då man inte har någon annan att ta hänsyn till än endast sig själv - eller vad säger NI?
JAG behöver det i alla fall - denna dagen har varit toppen.
Solen sken im orse när klockan ringde och bara detta i sig gör ju en mycket piggare och gladare.
 
Frukost - Dansk rågbrödsmacka med keso och groddar, proteindrink, 1 glas juice, mina vitaminer och en kopp kaffe med mjölk (härligt att kunna ha standard mjölk i kaffet igen : )
 
Efter frullen drog jag iväg ner till byn för lite shopping : )) Haha inte ofta man shoppar lossi Skurup. Fick nämligen presentkort på "Porla Kusin" av min goa pojkvän i julklapp så detta måste ju nyttjas ; )
 
Måste vara bäst på att handla på rea : )
4st fräcka förvaringsburkar (till kosttillskotten tänkte jag), 1 wokpanna som jag så länge velat ha, 1 grillvante och handske i fin armégrön, dessertskålar till kommande protein experiment och kylmagneter : ))
 
 
Direkt efter blev det gymmet. Hade förberett väskan och satt den i bilen - organiserat - JAPP.
 
RYGG & BICEPS.
 
Breda latsdrag
Smala latsdrag
Rodd i Cable
Rodd i maskin
Stående Hantelcurls för biccarna ; ) TUNGT
Ryggresningar i maskin för ländryggen
 
 
STRANDEN <3
 
 
Ja ni ser precis det ni ser - är det inte heeeeelt underbart - HAVET jag har saknat dig ; )
Tänkte att jag avslutar träningen med ett lättare pass här ute och tar några djupa andetag av frisk luft och laddar om : )
 
Det blev lite lätt löpning och ett stopp vid en bänk för lite styrka med den egna kroppsvikten.
Alldeles blöt blev jag då jag trodde jag skulle kunna hoppa över ett vattendrag som blockerade "promenad-stigen" på stranden - haha JO hoppa över kunde jag men på andra sidan var marken som kvicksand : ) PLADASK sa det så låg jag rak lång på magen och mannen bakom mig såg lite skrämd ut ; )
AJA - det vara bara till att pulsa vidare i sanden.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Till lunch fick det bli hopplock från kylskåpet : ) Omelett med salami, purjolök och tomat.
 
 
Liiiiiten efterrätt - Japp kunde inte låta bli - det går inte att ha det hemma - gjorde det till julen.
 
Valnötsbars av Valnötter & Vit choklad.
 
 
Dagen är ännu inte slut - ska strax åka iväg in till Lund för att få massage på BÄSTA RYGGCENTRUM.
Har ni problem med värk, stramhet, stelhet så rekomenderar jag er varmt att besöka kliniken.
Gilla deras sida på Facebook "Ryggcentrum Lund" på Botulfsgatan ; )
 
 
Kvällen är fortfarande oplanerad - skönt samtidigt som det skulle vara kul om det fanns någon plan : ))
Funderar på att göra någon god mat och kanske experimentera ihop en god efterrätt.
Så håll ett öga på bloggen - Kanske dyker det upp något bra recept!
 
Trevlig helg på er allihopa.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: