focusonfitness

Jobba, PT:a, Träna, Handla & Göra Lådisar.

Kategori:

Japp ungefär det man hinner med en vanlig vardag ; )
Känns ju lite trist men så är det ju - man får se träningen som ett hälsosamt intresse : )) De som inte tränar har ju en hel del tid över till annat men jag tror inte det finns något bättre sätt att spendera de timmarna på än i gymmet faktiskt eller på annan tränande fot : ))
 
Fick träningskompis under mitt Bröst & Triceps pass idag. Johan kom förbi och körde med mig - KUL.
Min absoluta favorit övning för Triceps är 1 arms push-down i Cable Cross.
 
 
Mmmm me like <3
 
Blev lite stressigt med maten idag - blivit dåligt med maten hela dagen faktiskt - sov kanske 3 tim inatt bara så man har ju inte varit superpigg under dagen precis - inte den gladaste dagen i mitt liv heller : ((.
Men...mat ska man ha så det blev en sväng till ICA så fort jag kom hem - dax att göra något åt den där färsen som legat i kylen upptinad och klar i 3 dagar : ))
 
Biffar med wok, inte så exklusivt men enkelt.
Jag gör gärna biffarna i ugnen då jag kan fixa med annat medans de steker - och man kan göra många fler på en gång, de får inte samma goda stekyta men annars blir de super - "Bolliga" Haha.
 
 
Haha ser nästan ut som något som växte i AVATAR-skogen  : /
 
 
 
 
 
 
Kålrots-wok - JA Why NOT ; )) Mättar lite längre med lite rotfrukter med i spelet. Sen om det är gott det är en annan femma - haha men med Thailändsk ostronsås är allt gott ; )
Såja nu medan jag bloggat har biffarna nog svalnat - förbereder lådisar seda kryper jag ner under täcket - 
lite mindre JAG än jag brukar vara och lite mindre GLAD än jag brukar vara.
 
Natti natti allesammans!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: