focusonfitness

ICAs Salladsbar & PWO Placebo <3

Kategori:

Hejsan allihopa!
 
Idag har det varit en lite kortare arbetsdag och jag har hunnit träna - gött. Dock hann jag fortfarande inte att laga någon mat idag då jag fastnade med 2 tränngsprogram som ska vara klara denna veckan ; ))
 
Kände mig inte alls supertaggad att träna när det var dags och kände att kroppen låg i ofas gällande energin inna passet - bestämde mig för att ännu en gång prova min PWO - Pre WorkOut "drink" (upp-piggande). min innehåller även BCAA för att förhindra muskelnedbrytningen under passet. Sist kände jag inte av den alls men då hade jag ätit precis innan nästan.
 
 
Idag var det en heeeeelt annan grej : ) Den kliade LITE på tungan när jag drack den och jag kände mig pepp inför passet oxå - men sjuukt vilken PUMP jag fick i musklerna under passet - COOLT. Har kunnat få liknande pump utan oxå men de gångerna är ju sällsynta. 
Men jag vet fortfarande inte om det är effekten av PWOn eller PLACEBO effekt - alltså att man taggar till för att man vet att man "SKA" typ. Får testa den igen och se vad som händer då : )
Tog ju ingen PWO alls under dieten och det är heller inget jag vill vänja min kropp vid då jag tycker att träningsgnstan ska komma innifrån <3 Men det var en häftig känsla.
 
Japp - ICA räddade min middag idag.
Äntligen har ICA i Skurup oxå börjat med Salladsbaren - älskar den - BRA grej det där.
 
 
Det blev sallad, avokado, mozzarella, bönmix, tomatröra, rödlök, soltorkade tomater, matvete och tacokyckling.
Fick aldrig något kvitto tyvätt då jag skulle vilja veta vad kalaset kostade  men  det får vi kolla nästa runda.
 
 
Fylld till toppen såklart.
 
Nu kallar kudden på mig - det är dax att mysa ner med ett par trötta Bröstmuskler och svullna Triceps ; )
GÖTT - Äntligen en bra pass.
 
NATTI NATTI på er allihopa!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: