focusonfitness

Bild i Favvotidningen BODY <3

Kategori:

Hejssan allihopa!
Idag när jag kom hem så låg äntligen favorit tidningen på golvet : )) Den är alltid så sen hit till Skurup - den kommer liksom till affärerna imorgon - så lite tidigare än 1 dag innan vill man ju ha den för att vara lite före då man prenumererar : ).
 
 
Hade redan under dagen fått ett sms av en  vän i Göteborg med ett mms i på mig själv - haha - hon ville bara glatt informera om att jag var med i tidningen - KUL!
Det är ju bilder från tävlingarna - inte de allra bästa bilderna men ändå - ÄNNU en  DRÖM som gått i uppfyllelse - att få vara med i BODY i Tävlingsform : )) Sist var det ju från Rep-Power tävlingen ca 10kg tyngre ; )
 
Denna bild är från LUCIAPOKALEN - den från Decembercupen försvann jag in i mitten av uppslaget tyvärr ; )
 
 
Japp längst till höger - de där poseringarna måste verkligen övas in ordentligt inför SM - bättre ska det bli och i somar får man se till att spatsera runt lite i högklackat så att fötterna blir mera klackvana ; )
 
Nä men lite kul att se sig själv i BODY faktiskt - det trodde man inte för 1 år sedan.
 
Igårkväll var jag hemma hos bästa kompisen på Sleepover och middag.
Vi o vovvarna - sååååå mysigt att få sova tillsammans med Tutte-man - Farbror Lexus - min favorit <3
 
 
Nu är det läggdax - har inte fått gjort ett skit idag eftersom jag kom hem så sent - SUCK!
Men imorgon har jag minsann mer tid över - fixa o trixa och skriva träningsprogram för fulla muggar mot kvällen.
 
NATTI <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: