focusonfitness

Ledig helg i Bilder <3

Kategori:

I fredags blev det gröt på nytt vis - Med Rostade Mandelspån och Agave Sirap <3
Är ledsen men snacket om att man håller sig länge på gröt - NAJ icke jag i alla fall - hungrig efter 1,5 tim igen.
 
 
Lördag blev det en tur till Ystad - behövde en del kontorsgrejer och mat till i veckan. 
Hittade även de här 2 fynden på RUSTA : ))) 99 kr/st
En ny köksvåg så att det blir liiiiite roligare att väga maten och en supersmart bägare med inbyggd våg så att man slipper väga måtten med saker i på köksvågen ; )
 
 
 
 
 
Det blev wokat till Middag - Lövbiff, morot, vitkål, paprika, purjolök, chilisås, ostronsås & soya.
Snabbt och enkelt.
 
 
 
Och ännu en variant av den GODA Bananglassen ; )
 
 
 
 
MUMS <3
 
 
Idag blev det en mycket välbehövd 7 km runda i Bokskogen tillsammans med Världens Bästa kompis och hennes goa vovvar - självklart var min goaste bonushund Lexus oxå med : ))
GUD som jag saknat dem allihopa - Undebart att få umgås med sina bästa.
 
 
Chiino, jag & Exx <3
 
 
Älskade Tuttemanen <3 <3 <3
 
 
 
 
Självklart blev det fika i skogen : ) Lite mindre amitiöst än vanligt - hehe. Köpte en bulle och en cocio på kondiset imorse innan avfärd mot Malmö : /
 
 
En lagom sugen och besviken Lexus för att han inte fick smaka : ))
 
 
Haha - sööööööte!
 
På vägen hem stannade vi till på Vismarlövs café & Gårdsbageri - ett favvoställe.
Pannkaksbuffén med en kopp supergo varm choklad satt fint efter en lång kall promenad.
 
 
NÄ det blev faktiskt ingen träning idag heller : / 
Efter jag lämnat av det goa gänget hemma och sagt "Hej" till familjen så åkte jag hem till mina kära Moster J för att få fika ytterligare och hämta ett skrivbord - ÄNTLIGEN sitter jag här vid ett riktigt skrivbord och bloggar och jobbar : )) Skönt. Kul att träffa Moster oxå - det var gaaaaaanska längesedan.
 
Imorgon väntar Måndag, oväntat kortare dag än planerat och jag ska minsann KÖTTA AXLAR när jag kommer hem : ) Längtar redan efter att få trötta ut varenda muskelfiber och få svettas en stund på cykeln - dax att bruka allvar och prioritera mig själv litegrann : )
 
Hoppas att ni haft en lika mysig helg som jag <3
Nu har ni en lång och go träningsvecka framför er och dessutom löning imorgon : )) - ENJOY!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: