focusonfitness

Gästade radiokanalen "Din Gata 100,6" som Personlig Tränare.

Kategori:

Vad/Vem är din Peppcoach?
Behöver alla en pepp/lifecoach?
 
Detta var morgonens ämne på Din Gata igår morse och gissa vem som gästade : ))
ME : )
 
Haha så jäkla kul - roligt att få vara med och diskutera inför sååååå många andra öron runt om i landet.
Ni som missade det kan gå in och lyssna här : )
 
http://sverigesradio.se/sida/default.aspx?programid=2576
 
 
Mellan 07-09.00 diskuterade vi ämnet varvat med grym musik (som vanlit på Din Gata), nyheter och vädret.
Ovan - jag & D.T och nedan - Juan Havana & D.T
Kul att få träffa radions röster LIVE : )
 
 
Jag tror att vi alla omedvetet har någon/något som vi använder oss av för att "rulla vidare" i livet.
Man kanske är sin egen lifecoach men jag tror att man med hjälp av att vara tillsammans med människor man tycker om och att göra saker som man mår bra av fungerar detta som ett bränsle till sitt pepp ; ))
 
STORT TACK till "Din Gata 100,6" för att jag fick vara med er denna morgon och diskutera ämnet.
 
 

Kommentarer

  • Hannah säger:

    Vad kul! Jag gjorde samma sak på Din gata för ett tag sen :)

    Svar: Haha Jasså : )) Fan vad roligt - vad gjorde du där då?? : )
    Josefine Sidnor

    2013-02-19 | 23:40:53
    Bloggadress: http://hannanland.blogspot.com
  • Hannah säger:

    Samma som du, pratade om träning osv :)

    Svar: Jaha - haha fan vad roligt - : )))
    Josefine Sidnor

    2013-02-22 | 09:57:01
    Bloggadress: http://hannanland.blogspot.com

Kommentera inlägget här: