focusonfitness

Fredag - en LYX variant <3

Kategori:

Hellooooooo alla goingar - HUR MÅR NI?
 
Jag mår bra!
Har haft en helt underbar Fredag och avslut på arbetsveckan (så kallat avslut ; ) ska ju jobba helg men ändå)
6 PT kunder blev 3 - lite trist men desto mer tid och ro åt de få kunderna som jag fick spendera min Fredag med. En av mina goa tjejer kom imorse med en stor bit Valnötsbröd från hennes jobb - surdeg & valnötter - mumma jue - jag som skulle sluta äta bröd på morgonen - AJA!
 
Här om morgonen blev det oxå som det blev - så kan det GÅ helt enkelt.
Planerar man inte så funkar det inte att äta bra och leva hälsosamt så är det bara. Nu hade jag ingen frukost hemma och skulle iväg till jobb för att träna mina kunder - på TOM mage - NEJ!!
 
Så det blev en sväng om in till PREEM faktiskt - men detta ska man se till att inte sätta i rutin!!
Och iväg.....
 
 
Igår körde jag ett kort intensivt Benpass på gymmet här hemma i Skurup.
Testade ett rekomenderat mellanmål från min kära massör : ) Skulle dock vara lingonsylt INTE hallonsylt. Men annars - knäckemacka med jordnötssmör och sylt.
NJA - föll inte riktigt mig i smaken - men helt ok. Bra fetter, snabba kolhdrater.
 
 
Körde endast Knäböj och Breda Knäböj + stabilitetsövning för knä och höft och har faktiskt lagom med träningsvärk idag - så det känns gött - bäst av allt är ju att jag inte alls fick ont i knäna under böjarna : ))
Wiiiiieeeeeeeeeee.
 
Idag på jobb så hittade jag denna lilla goa gest i receptionen när jag ko tillbaka efter att ha tränat med en av mina PT kunder.
 
 
JA - ibland behövs det inte mycket för att göra en glad : ) Idag var det en KALL KAFFE!
Tack Fina Filip - det är du som är lagom go - jag är väl liiite goare : ))
 
Kuliga träningspass på ACTIC, hem för mellis och ombyte sedan styrde jag vidare mot Trelleborg. Träningsdejt med PT klient och nära vän - kul pass tillsammans : )
 
 
En reunion faktiskt.
Jonna var med mig 2002 i Skurup på gymmet där när jag började min gymkarriär ; ) Då tränade vi tillsammans - helt ovetande om vad vi egentligen skulle göra men vi KÖRDE JÄRNET redan då!
Nu ska jag få lov att följa henne på hennes resa som både nära vän och PT - ska bli sååååå roligt.
 
BOPPAR & GÄDDHÄNG idag på WORLDCLASS - Trelleborg.
 
Massa gamla NORDIC GYM maskiner : ) I LIKE!
 
 
Hantelflyes på rak bänk - kontakt.
 
 
 
 
Efter det blev det Bröstpress i maskin - den satt gött den med.
 
Push down i Cable.
 
 
 
 
1 arms push down med repet med lite lättare belastning efter där..... bränner gott.
 
 
Och vi avslutade passet med en Triceps press med hantlar.
 
 
 
 
4 fasta bröst och 4 trötta svullna Trissar lämnade gymmet - GO välförtjänt middag tillsammans efter passet och nu sitter jag bara och myser med bloggen och facebook innan läggax faktiskt.
 
Annars nu för tiden när man får en stund över så funderas det väldigt mycket på LIVET.
Det hände mycket nu och det känns lite som om 2013 är DET året på något vis. Mycket på gång och många val som måste väljas och beslut som måste tas - spännande men ibland händer det att man förvinner in i sin egna bubbla lite väl....
 
 
Funderar lite för mycket ibland - vill sluta med det och BARA KÖÖÖÖÖÖRA nu <3
 
Avslutar denna goa Fredag med att tacka fina Jonna & WORLDCLASS för ett grymt kul träningspass.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: