focusonfitness

Julafton & Tomte Bootcamp.

Kategori:

Tjenare snyggingar!
 
Har ni haft en härlig jul?
Jag hoppas att ni haft en fantastisk jul med god mat, lediga dagar och många nära och kära runt omkring er.
Jag har haft det jättebra - lugnt och skönt. Julafton hemma hos mamsen och juldagen hemma hos syster och hennes kids.
 
Tro det eller ej men det är en frisk Jusse som är tillbaka på tangentbordet : ) Wiiiiieeeee!
OK...vågar knappt berätta det för snart tror folk att jag ljuger men igår körde jag mitt andra träningspass på nästan 6 veckor - första splittade passet och det blev Ben - JO men HEJ nackspärr : ((
Vaknade med nackspärr imorse : / Men nu tänker jag fokusera på allt det positiva och det faktum att jag faktiskt är frisk från all förkylning, hosta och skit så hoppas jag att nackspärren försvinner med det. Tydligen finns det någon elak F*CK där ute som förbannar mig : ( Grrrrrrrr!
 
Lite bilder från julen.
 
 
TOMTE TRX på World Class Trelleborg.
 
 
Julafton på ACTIC i Veberöd - min näst sista dag som instruktör på Actic så det var faktiskt perfekt att jobba en sådan här dag då alla kommer in och kör ett litet pass.
Någon kom in bara för att säga "HEJDÅ" till mig : ( Åh sorgligt, men så gulligt och andra kom in med blommor - HERREGUD - har nog aldrig kännt mig så ompysslad ; ))
 
 
Camilla & Jane körde hårt med Veberöds borna på Happening-passet : )
 
 
 
 
Julafton hemma hos mamma med mormor, moster Jennie och hennes kille.
Det var ett tag sedan vi kunde fira ihopa - närmare bestämt 11 år sedan : ) Sååååå GLAD att min mamma är frisk! Det är den bästa julklappen <3
 
 
Julklappsspelet höjde stämningen!
Det var första gången för mig att spela, det var skoj och gött att slippa ångesten med julklappar till ALLA.
 
 
På Juldagen hos sis var det lite mer livat.
Granen var täckt av julklappar till pojkarna.
 
 
 
 
 
 
 
Det fanns mycket spännande grejer i julklapparna i år : )
 
 
 
 
 
 
Resten av gänget gick helt enkelt inte att fånga på bild : )
Tackar syrran och hennes kille för en mysig kväll!
 
 
TOMTE BOOTCAMP!
 
Facebook "Bootcamp Holistic Fitness 4 JO" GILLA
 
Äntligen var det dags för årets TOMTE Bootcamp - 25 laddade tomtar som var redo för leran och regnet och 2 galna instruktörer taggade till tusen!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
De krigade på riktigt bra idag - stolta instruktörer som lämnar banan idag och det hoppas vi att deltagarna är oxå. Start på vår vanliga Bootcamp 4 Januari - DU hänger väl PÅ!?
Kontakta mig på [email protected]
 
 
 
 
 
 
 
Med detta önskar "BOOTCAMP Holistic Fitness 4 JO" er en go fortsättning och ett riktigt GOTT NYTT ÅR! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: