focusonfitness

Jag har inte glömt er <3

Kategori:

Hejsan godingar!
 
NÄ jag har inte glömt er jag kan bara ärligt erkänna att jag har såååååå mycket att göra just nu. Som tur är så är det mesta superkul men jag måste försöka se till att det lugnar ner sig litegrann och att jag får en bättre struktur på jobbet. Det löser sig - Nästan där ;))
 
Träningen går bra när jag väl tränar om man säger så. Det har inte blivit många pass senaste tiden.
I helgen ska jag upp till Gävle till mina gamla hemtrakter för att hälsa på en av mina bästa vänner och även för att träffa Roxanne som jag jobbade för i Congo med de föräldrarlösa schimpanserna då hon är i Sverige på besök : ) Det ska bli riktigt roligt och satan vad jag ska träna järnet på mitt gamla gym : ))
 
Tråkigt att jag inte hinner blogga för jag har ju massor att berätta om. Bootcamp, YOUR Training Camp, Nya träningsmål och framtidsplaner : )) Jag lovar att ni ska få en riktigt update snaaaaaart. Orkar jag kommer jag skriva ikapp lite i under min Gävleresa.
 
Några små stunder har man hunnit ner på stranden - dock kvällstid, men mysigt det med.
 
 
 
 
 
Ha en FORTSATT BRA SOMMAR på er så hörs vi snart här igen.
Lite tålamod - ill be back ; ))
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: