focusonfitness

Himmajobb med svettigt TRX pass och en tur i Bokskogen.

Kategori:

Började dagen med en PT konsultation nere på gymmet och efter det så har jag suttit hemma och jobbat hela dagen. Körde igenom ett TRX cirkelpass här hemma på slutet för att räta ut data-ryggen ; ))
 
Grymmaste hemma träningsredskapet man kan ha : )
 
 
Svettigt att träna inne - men det fick bli så i väntan på att Mr T skulle vakna från sin jobba-natts sömn : )
 
TRX Squat 
TRX Low Row
TRX Crunches
Höga Knän
 
4 liknande rundor - så kroppen fick sig en genomkörare!
 
 
JAPP jag vet magen hänger ut, inga hemligheter här inte - GODIS mage : / Nä men För-lite-tränings mage ; ))
 
4 tim hade vi på oss att hitta på något tillsammans innan han skulle iväg och börja jobba igen så det blev Bokskogen och 7km rundan i en kvick PW : )
 
 
Blev riktigt fint väder mot kvällen här nere idag - man får passa på att njuta av den solen som vädret har kvar att bjuda på - snart går det mot mörkare tider.
 
 
Ikväll har jag förberett föreläsningen till Bootcampen imorgon och bakat en chokladkaka som jag faktiskt tänkte åka ut till Sturup med till Mr T och hans kollega - har man inget annat för sig en Lördag kväll så : )
Upp tidigt imorgon för både föreläsning. Bootcamp pass och PT klient så Malmö Festivalen blir det INTE!
 
 
Ganska mysigt att få lov att vara hemma oxå.
Just det - jag har även hunnit med att sätta ihop ett arbets schema över hur in höst kommer se ut jobb mässigt - det känns bra att ha en Vecko-översikt!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: