focusonfitness

Trött i hjärnan på lite Carbs.

Kategori:

Japp I know the feeling!!!
När man börjar utesluta alla onödiga kolhydrater och några till - lite slö i huvudet och sand i ögonen. Så känner jag. Kan inte fatta hur jag kunnat gå runt och känna mig så här i 4 månader - my god : )))
 
Jobb idag ute i Vibban 07-13.
Blev sen frulle på jobbet - Proteinpannkaka med lite Caseinfluff o banan tillsammans med ett glas av min Hallonsmoothie.
 
 
Efter det hade jag minsann en håltimme på några timmar innan det var jobb igen. Blev en sväng ut till Svedala för en kaffe med mamma, hann hem en sväng, svida om till PT utstyrsel, diska, kolla mailen och äta på en timme sedan bar det iväg till Vibban igen : )
 
Satt igång en FD PT klient igen efter ett litet uppehåll med mig - KUL - lite nya mål att jobba mot nu.
Det kommer gå skitbra gumman - nu ger vi järnet denna gången.
En till go kund efter det - kämparglöd på topp - I LIKE.
In med resten av min gigantiska smoothie - PT konsultation i Skurup som aldrig dök upp - hmmm.
 
Då blev det ett eget träningspass på det - på bara en smoothie - NÄ jag käkade lite carbs till lunch och hemma blev det en mini-middag - snabbmat a la nyttigt skulle jag kalla det. Kändes onödigt att dra i sig ris kl 15.45 när jag inte skulle träna förräns 19.30 jue 
 
100g kycking. 1 ägg, 1/2 tomat och lite rödlök - mumma för att vara enkelt. Allt är i för sig gott med rödlök till : ))
 
 
BOPPAR & GÄDDHÄNG stod på schemat idag och det blev det.
 
Bänkpress - massa set ; )
Hantelflyes på rak bänk
Push down reverse Triceps
Kick back med hantel
Dips på bänk
 
Kardio: JODÅ 30 min på den där förbannade cykeln ; )) 
 
 
Ja det var min dag : )) Nu ska jag trycka i mig lite casein innan läggdax - Klient imorgon bitti vid 07.00 redan så bäst att nanna kudden så fort som möjligt ; ))
 
NATTI på ER!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: