focusonfitness

KENYA 2013: Kart aterseende I Namanga och middag hos Tony o Rose.

Kategori:

Delade mitt inlagg I 2 sa har kommer resten. Blev en tur till Namanga och ett kart aterseende med min goa van David : ) Lunch pa nya County Hotel.



Tar min Lopning pa fullaste allvar nu : ) laddade med mitt vattenbalte och lopte hela vagen Fran huset till Miletisa. Normalt ca 50 min gang ; ).





Inne I Miletisa spenderade jag dagen tillsammans med Tony och familj. Jag stod for matlagningen men fick assistans av lilla goa Edna och bro Marc.





Jag och bro Kevo.





Efter maten gick jag och Marc en runda - ner till floden som just nu ar helt uttorkad.







Coola Hal I stenen som gjorts av sma sand virvlar I vattnet.





Sa Jul att traffa alla igen. Marc o Kevo ar ju lika langa som mig nu om inte langre. Har ett goto pa mig och dem Fran forr dar de sitter I mitt kna nada tva - haha.

Piki Piki tillbax till huset och hade en trevlig kvall tillsammans med vokontaren Henrik. : ) Sov mycket gott.













Kommentarer


Kommentera inlägget här: