focusonfitness

KENYA 2013: It feels good to be hoooome!!!

Kategori:

Hejsan allihopa.

Japp forsta forsoket att blogga via mitt internet pa telefonen. Kan knappt fatta att det ens e mojligt : ). Landade pa Downtown hotel igar kl 22.00. Samma hotel/guesthose som jag och Camilla bodde pa forsta natten I Kenya 2006 : ).



Startade dagen idag med en Omelett och en kaffe pa Books First.



Sedan bar det av ut pa nytt aventyr. En loprunda I Uhuru Park : ). 30 min I fuktig hetta. Det ar regnperiod nu. Varmt pa dagarna och sa regnar det pa kvallar o natter.



Protein pa det.



Ivag till Lavington for att traffa Lynn. Massa goa skratt, helkroppstoj for henne och en shoppingtur och lunch pa Lavington green.



Alskar de Kenyanska supermarketsen - fullt av farsk frukt.



Hon korde mig till Stan nu ikvall. Kommer bo hos henne och hennes familj framover. Imorgon blir forsta turen till gymmet : ). Ska till mitt gamla gym och halsa pa. Spannande.

Time to sleep. G-nite to u all <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: