focusonfitness

KENYA 2013: Benpass pa Zarnash Gym.

Kategori:

Tjenis pa er allihopa.

Idag har varit en spannande dag. Kart aterseende pa gymmet. Vaknade mycket senare an planerat eftersom jag inte kunde sova igarkvall pa grund av allt ovasen utanfor mitt fonster nere pa gatan.

Borjade dagen med en loprunda pa 30 min runt runt I Uhuru Park och sista biten I Stan.





Tungt att springa I den hoga luftfuktigheten : ) jag skyller pa den.

Frukost fick bli efter dusch och packande. Flyttar Fran ovasendet I Stan hem till Lynn idag - lugn och ro.
Books First vagrade att gora andringar I menyn (vanligt har att du bara kan bestalla precis det som star) sa det blev frulle pa Dove Cage istallet. De vill servera allt med fries och toasts, men NEJ tack!!!



Val hos Lynn snabbt mellis - tog Vad jag hade. Stor avokado och en nave makadamian notter. Sedan bar det av till gymmet. Mitt gamla gym Zarnash pa Lavington. Hyfsat bra Benpass och ett kart aterseende med mitt x Dun.







Hade gymmet nastan helt for mig sjalv. Underbart. Var dock inte sa fullt konsentrerad pa traningen som jag borde - inte sa konstigt kanske ; )



Hittade detta goa tidningsutklipp I receptionen : ) hangt dar sedan min tid pa gymmet. Gillar den starkt.



"Forget about AIDS"...

Lynn motte upp mig for en promenad och efter det middag. Hon hade gjort friterad fisk med sallad och fries. Unnade mig frityren pa fisken men valde bort friesen.



Avslutade kvallen med en kopp kaffe, lite naturgodis och ett glas vin pa Lynns framsida lyssnandes till syrsornas spelande och en bortkommen liten APA som studsade runt nagonstans I traden I tradgardarna runt omkring : ). Den afrikanska natten ar fantastisk.



Underbart att bara fa ha en ledig kvall. Tanka, planera, fantisera och filosofera.

Nu kryper jag ner under tacket. Imorgon ar en ny dag I Kenya med nya aventyr. Ha det gott sa hors vi snart igen. Kraaaaaaam!!!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: