focusonfitness

Jag sket helt enkelt i det : ))

Kategori:

Hejsan allihopa!
 
Dags att erkänna.....
 
Jag sket i det - sket i att dra ner på kolhydraterna och sket i att äta nyttigt nu dessa 3 veckorna : ))
JAPP PTn kan oxå misslyckas ; ) Kass planering helt enkelt, det är i stort sett alltid där det faller och ett lite halvtaskigt mål som inte motiverar en tillräckligt.
Lyckades gå ner 7 hg första veckan genom att utesluta en del carbs men det var bara vätska som försvann och den svullna magen la sig lite : )
 
Insåg att det var väldigt orealistiskt att lyckas med planering av mat och träning när jag just nu 2 v innan resan jobbar ca 12tim/dag. Just nu betyder det mer för mig att tjäna in lite tid på att slippa laga mat eller slippa de där 30 min på cykeln så att jag får sova lite längre!
Dessutom kommer det vara lättare att komma i form där nere då jag inte alls har samma utbud av mat, jag har tid för mig själv och min träning och möjlighet att göra precis vad jag vill.
Tänker testa alla Nairobis gym som jag möjligen kommer över!!!
 
Kommer hem starkare och gladare än någosnin ; )
 
 
Ser det som en liten tränings/välmående trip faktiskt. 
Hitta tillbaka till mitt hälsosamma jag och lägga upp en arbetsstrategi för framtiden : ).
 
Idag hade jag några tim över pga kunder som avbokat så det blev en snabb sväng in till Mobilia i Malmö.
Herregud alltså - så stressad - jag tror aldrig jag gjort av med så mycket pengar på så kort tid på H&M : )
Tvungen att handla lite sommarkläder till resan för de civila kläderna som inte är träningskläder lyser med sin frånvaro i garderoben : /
 
 
Sen nu i början av veckan fick jag min beställning från Vista Print oxå : )
KUL - Äntligen ett helt eget Visitkort.
Dock en snabb, enkel variant av vad jag egentligen vill att de ska vara men jag var bara tvungen att trycka upp några 100 nu innan resan så att jag får med mig dem : )
 
 
Mmmmm - så en grej efter en annan börjar falla på plats nu.
Beställde från MMSPORTS i förrigår och redan idag fick jag ett sms att jag kunde hämta grejerna på ICA - Underbart att ni e så jäkla snabba : )) GRYM service. Måste ju ha med mig riktiga grejer på resan såklart.
 
Klienterna börjar en efter en att få sina hemläxor - vad de ska göra medan jag är borta : ))
Spännande att komma tillbaka sen!
Tur att ni är så grymma godingar - och ett mail varje Söndag vill jag ha med en kort uppdatering om vad som händer.
 
Ska försöka blogga lite när jag är iväg - i byn blir det svårt men när jag är i Nairobi så kan jag sätta mig på närmsta internetcafé bara : ))
 
Hoppas ni har en go träningsvecka - själv tränade jag första gången idag - AXLAR minsann - Gillas.
 
KRAM <3
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: