focusonfitness

D - Dag 58,59,60 & 61: POSERING & Heeeelg <3

Kategori:

Oj oj oj hoppsan vad dagarna bara springer iväg för oss : ( Denna helgen har bara susat förbi känns det som - eller är det jag som varit inne i någon konstig dimma!? Haha.
Har inte hunnit blogga på 4 dagar så nu var det minsann dags för lite Söndags läsning - eller vad säger ni!? ; )
 
I Torsdags var det i stort sett bara jobb och träning som prydde min dag.
 
I Fredags stack vi iväg och handlade efter jobb och gjorde något dietvänligt att äta - ja just det ja - det hettade till på GRILLEN igen <3 GÖTT med grillad kyckling - FY vad gott det var - sallad och klyftpotatis till det : )
Iväg till gymmet och körde ett Benpass + Intervall pass på löpbandet - FYYYY FAN vad jag mådde dåligt - BLÄÄÄÄÄ - spyan satt i halsen när jag var halvvägs men jag körde mina 15 min : )
 
Har börjat hända en hel del med kroppen denna veckan sedan jag började köra korta intervaller på Löpbandet. 
Var tvungen att hänga mig i Chins räcket för att passa på att få en bild på ryggen : ) KUL att se att det börjar släppa lite - inte alls lika rultig runt Latsen som innan.
 
 
Ja och det var den Fredag kvällen - andra par går ut och käkar - vi drog till Gymmet ; )
 
LÖRDAG
 
Jobbade under dagen och därefter körde jag in till jobb i Lund - Actic Olympen <3
Jag, Axel och Sofie hade bestämt dejt i GT salen för lite Poseringsträning, det var faktiskt skitkul - skulle behöva lite mer tid på oss bara men Axels fria program kommer bli riktigt grymt tror jag : ) Jag "skuttade" mest rundor i "mina" höga skor : ) Haha försökte bekanta mig och fick till en och annan POSE.
 
Det var ju roligast av allt att göra ironi av Axels alla coola Poseringar : )
Jämfört med BB så är ju våra "poser" i BF riktigt torra ; )
 
ÖVA ÖVA ÖVA
- Japp nu lägger vi i 3:ans växel - Påbörjar 3:e Dietmånaden nu imorgon jue!
 
 
 
 
 
 
Visst har det hänt grejer : ) Men mer måste hända!!
 
<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: