focusonfitness

D - Dag 55: Jobb och TRÄNING - Rygg & Biceps.

Kategori:

Fick minsann användning av mina bröd idag : )
Diet Laxburgare med Minikeso, avokado, morot och sallad - YUMM! <3
 
 
Efter en lyxig nyttig Middag bar det av till gymmet.
Ghhaaaa Vad SEGT det kändes idag - ville inte alls träna bara sova men så är man där efter andra setet i första övningen och undrar HUR man ens kunde känna avsmak för träningen ;)
Träningen gör mig till en bättre människa <3
 
RYGG & BICEPS Idag - tänkte faktiskt bjuda på lite spontana träningsbilder från ett par av de övningar som fick ingå i dagens träningsprogram : )
 
 
 
 
Älskar denna Rodden <3
 
 
Smala Latsdrag.
Kände idag under Ryggpasset att fettet börjar släppa lite på armarna oxå - GÖTT.
 
 
 
 
 
 
Svårt att låta bli att köra Biceps för tungt : ) Jag vill ju inte att de blir över dimensionerade gentemot Axlarna som jag talat om tidigare men börjar man väl köra så vill man ju köra tungt : )
 
 
 
 
 
 
Känner att det sitter en hel del fett bak på triceps övre del gentemot Latsen - försvinner bara detta så kommer armana förhoppningsvis att börja se mindre ut ; )
 
 
Tungt på Biceps idag - GÖÖÖÖÖÖTTTTTTTTT!
Stångcurl på dessa satt fint.
 
 
 
Med nöd och näppe hann jag med mitt INTERVALL pass efter styrkan. Måste skriva det med stora bokstäver då jag efter varje gång blir lika stolt att jag stått ut : ) haha.
60/30 idag - gick lite bättre än 70/20. Totala Intervalltiden blev 15 min....
 
Ryggresningar på det, packade ihop mig och drog hemmåt.
Kände mig ungefär så här innan duschen...
 
 
Nu ska jag mysa ner i sängen med nya numret av BODY <3  
Bästtidningen.
 
NATTI på er ; )
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: