focusonfitness

D - Dag 48 & 49: Träningsdejt i Axlarnas tecken.

Kategori:

Hejsan godingar!
Gud jag förstår egentligen inte varför jag bloggar nu - trött, hungrig, torr i munnen (törstig kanske ; ) och väldigt tröt i både ben och fötter efter en låååång arbetsdag och med allt fix vd sidan om.
Men... jag vill ju fortsätta att inspirera (hoppas på att varje dag kunna inspirera NÅGON med NÅGOT ; )
 
Igår var jag inne i Malmö och Gästtränade lite på Actic Södervärn med mycket trevligt sällskap ; )
Som dagens rubrik lyder så blev det en träningsdejt i våra kära Axlars tecken tillsammans med Ellinor - en ny bekantskap som brinner för samma sak som jag ; ) Ska antagligen oxå tävla i BodyFitness nu i slutet av året och antagligen kommer vi stå på scen och posera tillsammans om placeringen - Haha COOLT!.
 
 
 
Några set riktigt GOA pressar blev första övningen efter uppvärmning med Pinne och lätta hantelflyes.
 
 
Hur var det nu? - Skulle man se snygg ut samtidigt oxå!? ; )
 
 
Lite längre setvila var oundvikligt då vi hade såååååå mycket att prata om. Bolla ideer, kunskap och synsätt - Roligt!
 
 
Ni glömmer väl inte baksida Axlar när ni kör era Axelpass ; )
 
 
En dubbel Biceps för fotografen - haha, härligt med kralliga chicks <3
 
 
 
Vill tacka fina Ellinor för ett grymt första pass tillsammans och hoppas på att det blir fler sådana innan December, med lite mindre snack, lite mindre vila och liiiiite tyngre vikter ; )
NÖJD!
 
 
Självklart intogs BodyScience BCAA/EAA under passet som under alla mina  träningspass ; )
 
Beställ ert kosttillskott på www.mmsports.se
 
Bi blir INTE besvikna - de har dessutom massa kul träningskläder på sidan - shoppa loss.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: